Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muamber Yılmaz
Doç. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
245
17
Yayın
16
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
245
TR Dizin Atıf
0000-0003-1736-7717
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Özlem Öztürk Pat,
Muamber Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.740277
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
0
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüklerini Gidermede Eşli Okuma Yönteminin Etkisine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.432501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Ramazan Bayraktar,
Burçin Gökkurt Özdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1274
0
FAVORİ
1274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1-5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN İÇERİK AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Canan Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17837
0
FAVORİ
17837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
Yazarlar:
Burçin Gökkurt Özdemir
, Ramazan Bayraktar,
Muamber Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.284301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22843
0
FAVORİ
22843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Değer Öğretimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Ömer Faruk Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.308908
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2301
0
FAVORİ
2301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Olmanın Standartları
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
,
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Songül Aklar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.285525
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
0
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 1-5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN TÜR VE TEMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Canan Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5154
0
FAVORİ
5154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi / Examination of Teachers’ Lifelong Learning Tendencies
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2944
0
FAVORİ
2944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) Yönelik Algıları
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Zehra Yaşar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000190982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2206
0
FAVORİ
2206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
,
Şenol Arslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000190975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1816
0
FAVORİ
1816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumaya Hazıroluşluğun İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
,
Ali Darıcan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2156
0
FAVORİ
2156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademedeki (6–7. Sınıf) Öğretmen ve Öğrencilerin Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Yadigar Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
0
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Planlı Yazma ve Değerlendirme Modelinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Kompozisyon Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Songül Aklar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2097
0
FAVORİ
2097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİKLİ TARTIŞMA SORGULAMA (İTS) STRATEJİSİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
,
Mustafa Top
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3101
0
FAVORİ
3101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersleriyle İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Doç. Dr. Muamber Yılmaz
,
Dr. Hüseyin Özçakmak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
0
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM I. KADEME ÖĞRENCİLERİNİN KOMPOZİSYON YAZMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEDE PLANLI YAZMA MODELİNİN ÖNEMİ
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2825
0
FAVORİ
2825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Education and Future
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Yayınlar
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Özlem Öztürk Pat,
Muamber Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.740277
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
6
ATIF
0
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüklerini Gidermede Eşli Okuma Yönteminin Etkisine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.432501
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
3
ATIF
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
Yazarlar:
Burçin Gökkurt Özdemir
, Ramazan Bayraktar,
Muamber Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.284301
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22843
6
ATIF
0
FAVORİ
22843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Değer Öğretimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Ömer Faruk Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.308908
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2301
8
ATIF
0
FAVORİ
2301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) Yönelik Algıları
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
, Zehra Yaşar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000190982
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2206
4
ATIF
0
FAVORİ
2206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Muamber Yılmaz
,
Şenol Arslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000190975
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1816
2
ATIF
0
FAVORİ
1816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat