Yasin Soylu profil resmi
Yasin Soylu Prof. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 82 TR Dizin Atıf 291
26 Yayın
28 Hakemlik
82 CrossRef Atıf
291 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4537

4

5

4537

4

3

2087

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11803

30

2

11803

0

1

444

0

1

1907

Yayınlar

1

444

0

547

0

502

3

2087

0

2205

0

1482

0

1833

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4537

5

4537

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2218

0

2218

0

3026

0

7200

1

1907

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11803

2

11803

1

11790

0

1642

0

1088

0

2152

Yayınlar

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders İmecesi Yöntemiyle Ölçme-Değerlendirme ve Program Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar: Meltem Koçak , Yasin Soylu , Fatih Hayat
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.706619
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 547

2

0

547

4

3

2087

Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Ayşegül Coşkun, Yasin Soylu
DOI: 10.17278/ijesim.984843
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2205

5

0

2205

4

0

1833

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4537

4

5

4537

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2218

6

0

2218

2

0

3026

6

0

7200

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11803

30

2

11803

11

1

11790

6

0

1642

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.