Yasin Soylu profil resmi
Yasin Soylu Prof. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 27 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 89 TR Dizin Atıf 291
27 Yayın
28 Hakemlik
89 CrossRef Atıf
291 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 7 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4949

4

7

4949

5

3

2316

0

2

2264

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 33 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12288

33

2

12288

Yayınlar

0

32

1

518

0

595

0

564

3

2316

0

2456

0

1707

0

1896

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
FAVORİ 7 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4949

7

4949

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2307

0

2307

0

3198

0

7349

2

2264

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12288

2

12288

1

12194

0

1716

0

1180

0

2369

Yayınlar

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders İmecesi Yöntemiyle Ölçme-Değerlendirme ve Program Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar: Meltem Koçak , Yasin Soylu , Fatih Hayat
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.706619
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 595

2

0

595

5

3

2316

Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Ayşegül Coşkun, Yasin Soylu
DOI: 10.17278/ijesim.984843
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2456

6

0

2456

4

0

1896

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 7 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4949

4

7

4949

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2307

6

0

2307

2

0

3198

6

0

7349

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 33 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12288

33

2

12288

13

1

12194

6

0

1716

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.