Yasin Soylu profil resmi
Yasin Soylu Prof. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 86 TR Dizin Atıf 291
26 Yayın
28 Hakemlik
86 CrossRef Atıf
291 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4694

4

5

4694

5

3

2215

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12123

30

2

12123

0

1

480

0

1

2061

Yayınlar

1

480

0

566

0

533

3

2215

0

2329

0

1579

0

1855

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4694

5

4694

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2259

0

2259

0

3121

0

7279

1

2061

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12123

2

12123

1

12030

0

1669

0

1140

0

2268

Yayınlar

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders İmecesi Yöntemiyle Ölçme-Değerlendirme ve Program Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar: Meltem Koçak , Yasin Soylu , Fatih Hayat
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.706619
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 566

2

0

566

5

3

2215

Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Ayşegül Coşkun, Yasin Soylu
DOI: 10.17278/ijesim.984843
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2329

6

0

2329

4

0

1855

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4694

4

5

4694

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2259

6

0

2259

2

0

3121

6

0

7279

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12123

30

2

12123

13

1

12030

6

0

1669

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.