Yasin Soylu profil resmi
Yasin Soylu Prof. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 28 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 95 TR Dizin Atıf 620
28 Yayın
28 Hakemlik
95 CrossRef Atıf
620 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 8 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5416

4

8

5416

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 34 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13039

34

5

13039

7

5

2638

0

2

2420

13

1

12792

Yayınlar

0

180

1

652

0

703

0

678

5

2638

1

2917

0

2009

0

2007

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
FAVORİ 8 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5416

8

5416

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2477

0

2477

0

3557

0

7652

2

2420

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13039

5

13039

1

12792

0

1845

0

1336

0

2649

Yayınlar

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders İmecesi Yöntemiyle Ölçme-Değerlendirme ve Program Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar: Meltem Koçak , Yasin Soylu , Fatih Hayat
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.706619
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 703

2

0

703

7

5

2638

Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Ayşegül Coşkun, Yasin Soylu
DOI: 10.17278/ijesim.984843
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2917

7

1

2917

4

0

2007

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 8 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5416

4

8

5416

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2477

7

0

2477

2

0

3557

6

0

7652

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 34 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13039

34

5

13039

13

1

12792

7

0

1845

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.