Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba Yılmaz Bingöl
Dr. Öğr. Üyesi
FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
18
5
Yayın
4
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Uygulamalı ve Gelişimsel Psikoloji
Kurum
FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ergenlerin Öz-Yeterlik ve Mükemmeliyetçi Öz-Sunum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31461/ybpd.457869
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1972
6
ATIF
1
FAVORİ
1972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Psikolojik Danışman Adaylarının Koşulsuz Kendini Kabul Düzeyleri
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
,
Meryem Vural Batık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.444355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2712
0
FAVORİ
2712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlerin Öz-Yeterlik ve Mükemmeliyetçi Öz-Sunum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31461/ybpd.457869
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1972
1
FAVORİ
1972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Psikolojik Danışman Adaylarının Genel Öz-Yeterlik ve Özel Eğitimde Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlığa İlişkin Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.444225
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1787
0
FAVORİ
1787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çözüm Odaklı Kısa Süreli Yaklaşıma Dayalı Grup Rehberliği Programının Öz-Yeterlik İnancına Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
,
Ahmet Akın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.406195
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4367
0
FAVORİ
4367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Empati Geliştirme Grup Rehberliği Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Empati Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz-bingöl
,
Recep Uysal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.90489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İlköğretim Online
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Psikolojik Danışman Adaylarının Koşulsuz Kendini Kabul Düzeyleri
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
,
Meryem Vural Batık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.444355
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2712
4
ATIF
0
FAVORİ
2712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ergenlerin Öz-Yeterlik ve Mükemmeliyetçi Öz-Sunum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31461/ybpd.457869
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1972
6
ATIF
1
FAVORİ
1972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Psikolojik Danışman Adaylarının Genel Öz-Yeterlik ve Özel Eğitimde Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlığa İlişkin Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.444225
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1787
4
ATIF
0
FAVORİ
1787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çözüm Odaklı Kısa Süreli Yaklaşıma Dayalı Grup Rehberliği Programının Öz-Yeterlik İnancına Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz Bingöl
,
Ahmet Akın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.406195
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4367
2
ATIF
0
FAVORİ
4367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Empati Geliştirme Grup Rehberliği Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Empati Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Yılmaz-bingöl
,
Recep Uysal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.90489
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
2
ATIF
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat