Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Wahono Widodo
Dr.
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
13
2
Yayın
0
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yükseköğretim Çalışmaları
Kurum
Yayınlar
THE IMPACT OF INQUIRY-BASED ONLINE LEARNING WITH VIRTUAL LABORATORIES ON STUDENTS’ SCIENTIFIC ARGUMENTATION SKILLS
Yazarlar:
Ahmad Fauzi Hendratmoko
,
Madlazim Madlazım
,
Wahono Wıdodo
,
I Gusti Made Sanjaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1129263
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2121
0
FAVORİ
2121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effectiveness of blended learning model based on inquiry collaborative tutorial toward students’ problem-solving skills in physics
Yazarlar:
Lovy Herayantı
,
Wahono Widodo
,
Endang Susantini
,
Gunawan Gunawan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.675819
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3493
0
FAVORİ
3493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Turkish Online Journal of Distance Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
THE IMPACT OF INQUIRY-BASED ONLINE LEARNING WITH VIRTUAL LABORATORIES ON STUDENTS’ SCIENTIFIC ARGUMENTATION SKILLS
Yazarlar:
Ahmad Fauzi Hendratmoko
,
Madlazim Madlazım
,
Wahono Wıdodo
,
I Gusti Made Sanjaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1129263
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2121
3
ATIF
0
FAVORİ
2121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effectiveness of blended learning model based on inquiry collaborative tutorial toward students’ problem-solving skills in physics
Yazarlar:
Lovy Herayantı
,
Wahono Widodo
,
Endang Susantini
,
Gunawan Gunawan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.675819
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3493
10
ATIF
0
FAVORİ
3493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat