Cilt: 14 Sayı: 3, 25.07.2021

Yıl: 2021

Araştırma Makaleleri

Prof. Dr. Hüseyin ALTUNBAŞ SELCUK UNIVERSITY, FACULTY OF COMMUNICATION, DEPARTMENT OF ADVERTISING 0000-0002-7505-5028
Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Kampanyaları, Pazarlama İletişimi, Reklam, Ürün ve Marka Yönetimi
Prof. Dr. Enderhan KARAKOÇ ANKARA YILDIRIM BEYAZIT UNIVERSITY, FACULTY OF HUMAN AND SOCIAL SCIENCES, DEPARTMENT OF MEDIA AND COMMUNICATION 0000-0001-8969-6144
İletişim ve Medya Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, İletişim Sosyolojisi
Doç. Dr. Burçe AKCAN BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, İLETİŞİM VE TASARIMI BÖLÜMÜ 0000-0003-0907-8229
Reklamcılık, Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Çözümlemesi, Reklam Kampanyaları, Reklam Stratejileri
Reklamcılık, Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Stratejileri
Dr. Öğr. Üyesi Deniz KURTYİLMAZ SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
İletişim ve Medya Çalışmaları, Felsefe, Sinema Sosyolojisi, Film Eleştirisi
Dr. Öğr. Üyesi Yunus ERGEN HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ 0000-0002-9906-5714
İletişim Çalışmaları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları, Sosyal Medya Çalışmaları
Arş. Gör. Elif KAYA GÜLER SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, GAZETECİLİK BÖLÜMÜ 0000-0003-4629-6647
İletişim ve Medya Çalışmaları