Cilt: 14 Sayı: 3, 25.07.2021

Yıl: 2021

Araştırma Makaleleri

Araştırma Makalesi

2. Reflection of Covid-19 Pandemic on Advertisements
Hüseyin Altunbaş
Prof. Dr. Hüseyin ALTUNBAŞ SELCUK UNIVERSITY, FACULTY OF COMMUNICATION, DEPARTMENT OF ADVERTISING Web
Ürün ve Marka Yönetimi, Reklam, Pazarlama İletişimi, Reklam Kampanyaları, Reklam Araştırmaları, Dijital Reklamcılık
Enderhan Karakoç
Prof. Dr. Enderhan KARAKOÇ Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi İletişim Fakültesi
İletişim ve Medya Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, İletişim Sosyolojisi
Burçe Akcan
Doç. Dr. Burçe AKCAN BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, İLETİŞİM VE TASARIMI BÖLÜMÜ Web

Doç. Dr.

Reklam Stratejileri, Reklam Kampanyaları, Reklam Çözümlemesi, Reklam Araştırmaları, Dijital Reklamcılık, Reklamcılık
Default avatar
Doç. Güldane ZENGİN Selçuk Üniversitesi
Reklamcılık, Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Stratejileri
Default avatar
Dr. Öğr. Üyesi Deniz KURTYİLMAZ SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
İletişim ve Medya Çalışmaları, Film Eleştirisi, Sinema Sosyolojisi, Felsefe
Yunus Ergen
Dr. Öğr. Üyesi Yunus ERGEN HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ Web
Sosyal Medya Çalışmaları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları, İletişim Çalışmaları
Elif Kaya
Dr. Arş. Gör. Elif KAYA SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Gazetecilik Çalışmaları