Cilt: 10 Sayı: 1, 1.03.2005

Yıl: 2005

Makaleler

 

5. İMKB İMALAT SANAYİİNDEKİ 500 BÜYÜK FİRMANIN 1997-2002 YILLARI ARASI FİNANSAL ANALİZİ

 

6. PARA POLİTİKASININ ETKİNLİĞİ: TÜRKİYE AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRMESİ

 

8. TARTIŞILAN BOYUTLARIYLA PİYASA BAŞARISIZLIĞI VE DEVLET MÜDAHALESİ

 

9. PİYASA FİYATI DEĞİŞİMİNİ AÇIKLAYAN MODELLER

 

11. TAMSAYILI DOĞRUSAL PROGRAMLAMA YÖNTEMİYLE MALİYETİN OPTİMİZE EDİLMESİ: Gıda Sektöründe Örnek Uygulama

 

13. SÜPERMARKET İMAJ KRİTERLERİNİN DEĞERLENDİRMESİ: İZMİR İLİ UYGULAMASI

 

15. ENTELEKTÜEL SERMAYE YÖNETİMİ

 

18. BORSA VE EKONOMİDE VOLATİLİTE İLİŞKİSİ: İMKB'DE BİR ŞARTLI VARYANS ANALİZİ

 

19. HAZAR HAVZASINDA STRATEJİK OYUN

 

21. YÖNETİCİ HEMŞİRELERDE LİDERLİK VE LİDERLİK ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA

 

26. ALMANYA'DA EKONOMİK DURGUNLUĞUN SEBEPLERİ VE GELECEĞİ