Loading [a11y]/accessibility-menu.js
About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
3
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Nur Sırmacı
Assoc. Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Publication
7
Review
4
CrossRef Cited
10
7
Publication
4
Review
10
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
0
Followers
0
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Education
Institution
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popular Publications
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETİM SÜRECİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI
Authors:
Nur Sırmacı
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Published: 2021 ,
Journal of Necmettin Erbakan University Ereğli Faculty of Education
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
667
0
CITED
1
FAVORITE
667
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Difficulties Experienced in Teaching the Subject of Solid Objects in The 10th Grade Mathematics Curriculum: A Case Study
Authors:
Nur Sırmacı
,
Fahriye Tazegül Bacak
Published: 2025 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
40
0
FAVORITE
40
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Investigation of Problem Solving Strategies in Mathematical Modelling of Middle School Seventh-Grade Students
Authors:
Nur Sırmacı
,
Zeynep Esra Uyar
Published: 2024 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1509945
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
64
0
FAVORITE
64
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen ve Öğretim Üyelerinin Küme Kavramının Müfredattan Çıkarılması İle İlgili Görüşleri
Authors:
Nur Sırmacı
,
Adem Becerik
Published: 2023 ,
AJELI - Anatolian Journal of Educational Leadership and Instruction
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1015
0
FAVORITE
1015
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETİM SÜRECİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI
Authors:
Nur Sırmacı
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Published: 2021 ,
Journal of Necmettin Erbakan University Ereğli Faculty of Education
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
667
1
FAVORITE
667
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Farklılaştırılmış Öğretim Tasarımının Öğrencilerin Bilişüstü Becerilerine ve Matematik Akademik Başarılarına Etkisi
Authors:
Fatih Taş
,
Nur Sırmacı
Published: 2018 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: 10.17556/erziefd.312251
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4412
0
FAVORITE
4412
TOTAL DOWNLOAD COUNT
An Analysis of Elementary School 6th, 7th, And 8th Grade Students' Metacognitive Skills in Relation to Some Variables
Authors:
Nur Sırmacı
, Fatih Taş
Published: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.307032
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1649
0
FAVORITE
1649
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Matematik Öğretmenlerinin Sonsuzluk, Belirsizlik ve Tanımsızlık Kavramlarına ilişkin Öğretimsel Açıklamaları
Authors:
Nur Sırmacı
,
Burçin Gökkurt Özdemir
Published: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
10377
0
FAVORITE
10377
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
AJELI - Anatolian Journal of Educational Leadership and Instruction
Bartın University Journal of Faculty of Education
Erzincan University Journal of Education Faculty
Journal of Necmettin Erbakan University Ereğli Faculty of Education
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Reviews
IBAD Journal of Social Sciences
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Publications
Farklılaştırılmış Öğretim Tasarımının Öğrencilerin Bilişüstü Becerilerine ve Matematik Akademik Başarılarına Etkisi
Authors:
Fatih Taş
,
Nur Sırmacı
Published: 2018 ,
Erzincan University Journal of Education Faculty
DOI: 10.17556/erziefd.312251
CITED
10
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4412
10
CITED
0
FAVORITE
4412
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour