About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Tufan Bitir
Dr.
It is not affiliated with an institution
Publication
2
Review
10
TR Dizin Cited
5
2
Publication
10
Review
5
TR Dizin Cited
0000-0002-9260-6354
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Research Fields
Turkish Education
Institution
It is not affiliated with an institution
Popular Publications
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirme Modelinin Etkisi
Authors:
Tufan Bitir
,
Erol Duran
Published: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1199701
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
689
0
CITED
1
FAVORITE
689
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirme Modelinin Etkisi
Authors:
Tufan Bitir
,
Erol Duran
Published: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1199701
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
689
1
FAVORITE
689
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST HİKÂYE YAZMA UYGULAMALARINDA HİKÂYE UNSURLARINI KULLANMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ
Authors:
Erol Duran
,
Tufan Bitir
Published: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
5962
0
FAVORITE
5962
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Reviews
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Primary Education
The Journal of Eurosian Language Education and Researches
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
There are no Crossref cited.
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour