Ayşe Sarıtaş profil resmi
Ayşe Sarıtaş Öğretim Görevlisi ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ, GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ
Yayın 5 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 21
5 Yayın
2 Hakemlik
21 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Medya Okuryazarlığı Reklam Kampanyaları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Siyasal Reklamcılık Dijital Reklamcılık Sosyal Reklamcılık İletişim ve Medya Çalışmaları Tüketici Davranışı Reklam Çözümlemesi Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ, GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
ATIF 19 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5292

19

2

5292

0

2

734

0

1

2591

MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ
DOI: 10.19145/e-gifder.383111
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2330

0

1

2330

Yayınlar

2

734

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5292

2

5292

1

2330

Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim: Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
Yazarlar: Ayşe Sarıtaş , Mesude Canan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.340283
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12236

0

12236

Yayınlar

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
ATIF 19 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5292

19

2

5292

Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim: Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
Yazarlar: Ayşe Sarıtaş , Mesude Canan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.340283
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12236

2

0

12236

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.