BURÇ Ülengin profil resmi
BURÇ Ülengin Prof. Dr. İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
Yayın 10 Hakemlik 1 TR Dizin Atıf 2
10 Yayın
1 Hakemlik
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Ekonometrik ve İstatistiksel Yöntemler Endüstri Mühendisliği Finansal Ekonometri

Kurum

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ

Yayınlar

0

464

0

659

COVID-19 VE PERAKENDE SEKTÖRÜNDE DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI
Yayın Bilgisi: 2023 , Endüstri Mühendisliği
DOI: 10.46465/endustrimuhendisligi.1245019
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1146

0

1146

Yapay Finansal Market Modelleme: Ajan Temelli Yaklaşım
Yayın Bilgisi: 2021 , Maliye ve Finans Yazıları
DOI: 10.33203/mfy.849275
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 648

0

648

ISSUES IN THE USE OF THE EVENT STUDY METHODOLOGY: AN ANALYSIS OF MARKETING STRATEGIES IN PRODUCT RECALL STUDIES
Yazarlar: Fatma Hilal Ergen Keleş, Burç Ülengin
DOI: 10.14780/muiibd.582318
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3041

0

3041

0

1691

DETERMINING THE RIGHT MARKETING-RELATED METRICS TO MAXIMIZE PROFITABILITY IN BANKING
Yazarlar: Cagla Burcin Akdogan, Nimet Uray, Burc Ulengin
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.794
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2467

0

2467

EFFECT OF BRAND EQUITY ON FIRMS’ FINANCIAL PERFORMANCE IN CONSUMER GOODS INDUSTRIES
Yazarlar: Gokhan Aydin, Burc Ulengin
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5211

0

5211

Crossref atıf bulunmamaktadır.