Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Duygu Çağ
Doktora
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
3
Hakemlik
0
3
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Duygu Çağ Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1091976
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
0
ATIF
4
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (OYT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Duygu Çağ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1282984
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
ATIF
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (OYT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Duygu Çağ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1282984
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Duygu Çağ Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1091976
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
4
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Uygulamalarına Katılan Özel Gereksinimli İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi / Determining Social Acceptance Levels of Primary Students with Special Needs Participating in Inclusion Practices
Yazarlar:
Ümit Şahbaz
,
Duygu Çağ Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1068072
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1337
0
FAVORİ
1337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat