Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Kırmızı
Prof. Dr.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
29
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
87
TR Dizin Atıf
214
29
Yayın
33
Hakemlik
87
CrossRef Atıf
214
TR Dizin Atıf
0000-0002-0426-1908
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi
Sınıf Eğitimi
Alan Eğitimleri (Diğer)
Yaratıcı Drama Eğitimi
Köy Enstitüleri, İlk okuma yazma öğretimi
Kurum
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Duygu Çağ Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1091976
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
0
ATIF
4
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma ve Yaratıcı Yazma Çalışmalarının Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Demet Kasap
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.286446
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1842
2
ATIF
1
FAVORİ
1842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Seyfettin Bulut
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
2
ATIF
1
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Covid- 19 Salgınının Türkçe Dil Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.961332
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
2
ATIF
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoplastikler / Biyopolimerler: Ne Kadar Farkındayız?
Yazarlar:
Arzum Işıtan
,
Cem Gök
,
Mine Sulak
,
Fatma Kırmızı
,
Volkan Onar
,
Ramazan Çağrı Kutlubay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.1129490
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dijital Öyküleme Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Dijital Yazmaya İlişkin Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Altuğ
,
Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1454714
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
75
0
FAVORİ
75
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (OYT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Duygu Çağ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1282984
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
1
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göçmen Öğrencilerin İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
, Hilal Bozovalı,
Emre Cingöz
, Mihriban Hira
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1356457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Özyeterlik Algısı Ölçeği (YDÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yaratıcı Drama Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Duygu Çağ Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1091976
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
4
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Ortamda Yazmaya İlişkin Tutumlarının ve Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Esra Bertan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1239123
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşlı Yetişkinlerin COVID-19 Sürecindeki Yaşantıları: Nitel Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Şahin Kapıkıran
,
Fatma Susar Kırmızı
,
Arzum Işıtan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.986456
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algılarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.955708
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1975
0
FAVORİ
1975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoplastikler / Biyopolimerler: Ne Kadar Farkındayız?
Yazarlar:
Arzum Işıtan
,
Cem Gök
,
Mine Sulak
,
Fatma Kırmızı
,
Volkan Onar
,
Ramazan Çağrı Kutlubay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.1129490
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre COVID-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Eğitimde İlk Okuma Yazma Sorunları
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Gizem Büyükdağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.958090
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Covid- 19 Salgınının Türkçe Dil Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.961332
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 salgını sürecinde uzaktan eğitimde Türkçe dersine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Seyfettin Bulut
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.960960
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1934
0
FAVORİ
1934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID- 19 Salgını Sürecinde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Seyfettin Bulut
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
1
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.788603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1267
0
FAVORİ
1267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Ortamda Yazmaya İlişkin Tutum Ölçeği (DOYAT): Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Şahin Kapıkıran
,
Nevin Akkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.684858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2712
0
FAVORİ
2712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Demokrasiye İlişkin Algılarının Metafor Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Özge Tarhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.667755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının İlkokul 4. Sınıflarda Okuma Tutumuna ve Okuma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.538115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
0
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilerde Okul Öncesi Eğitimin İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.509817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5688
0
FAVORİ
5688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3369
0
FAVORİ
3369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
0
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu anlamaya ilişkin başarı testi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal,
Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000255
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
0
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nevin Akkaya
,
Fatma Susar Kırmızı
, Cenan İşçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.381005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmeye İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nevin Akkaya
, Cenan İşçi,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1614
0
FAVORİ
1614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Sürecini Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Demet Kasap
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305787
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3700
0
FAVORİ
3700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma ve Yaratıcı Yazma Çalışmalarının Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Demet Kasap
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.286446
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1842
1
FAVORİ
1842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Ses Temelli Cümle Yöntemine İlişkin Uygulamalarda Öğrenci ve Velilerin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Eda Bıçak,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
861
0
FAVORİ
861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
, Ceren Saygı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000144840
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
0
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin (EKOT) Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Firdevs Güneş
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3531
0
FAVORİ
3531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dil Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Temel Eğitim
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yaratıcı Drama Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yaratıcı Drama Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Dijital Ortamda Yazmaya İlişkin Tutumlarının ve Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kırmızı
,
Esra Bertan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1239123
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
1
ATIF
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoplastikler / Biyopolimerler: Ne Kadar Farkındayız?
Yazarlar:
Arzum Işıtan
,
Cem Gök
,
Mine Sulak
,
Fatma Kırmızı
,
Volkan Onar
,
Ramazan Çağrı Kutlubay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.1129490
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre COVID-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Eğitimde İlk Okuma Yazma Sorunları
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Gizem Büyükdağ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.958090
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
2
ATIF
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Covid- 19 Salgınının Türkçe Dil Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.961332
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
2
ATIF
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 salgını sürecinde uzaktan eğitimde Türkçe dersine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Seyfettin Bulut
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.960960
ATIF
35
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1934
35
ATIF
0
FAVORİ
1934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Seyfettin Bulut
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
2
ATIF
1
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.788603
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1267
8
ATIF
0
FAVORİ
1267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Ortamda Yazmaya İlişkin Tutum Ölçeği (DOYAT): Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Şahin Kapıkıran
,
Nevin Akkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.684858
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2712
6
ATIF
0
FAVORİ
2712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Demokrasiye İlişkin Algılarının Metafor Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Özge Tarhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.667755
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
1
ATIF
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının İlkokul 4. Sınıflarda Okuma Tutumuna ve Okuma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.538115
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
1
ATIF
0
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilerde Okul Öncesi Eğitimin İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.509817
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5688
6
ATIF
0
FAVORİ
5688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
İbrahim Halil Yurdakal
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2893
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
1
ATIF
0
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu anlamaya ilişkin başarı testi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal,
Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000255
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
4
ATIF
0
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nevin Akkaya
,
Fatma Susar Kırmızı
, Cenan İşçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.381005
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
8
ATIF
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma Sürecini Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Demet Kasap
,
Fatma Susar Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305787
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3700
3
ATIF
0
FAVORİ
3700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Okuma ve Yaratıcı Yazma Çalışmalarının Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
,
Demet Kasap
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.286446
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1842
2
ATIF
1
FAVORİ
1842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Fatma Susar Kırmızı
, Ceren Saygı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000144840
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
4
ATIF
0
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat