avatar
Firdevs Güneş Prof. Dr. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yayın 38 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 124
38 Yayın
27 Hakemlik
124 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi İlköğretim Türkçe Eğitimi

Kurum

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi

Popüler Yayınları

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2798

6

2

2798

Görsel Okuma Eğitimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6689

0

1

6689

Okuma İlgisi ve Gücü
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3684

0

1

3684

Çocuk Bilmeceleri
DOI: 10.29250/sead.876969
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 584

0

1

584

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 613

1

1

613

Yayınlar

Sessiz Okuma ve Konuşmada İç Sesi
DOI: 10.29250/sead.1436684
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 152

0

152

Dijital Oyunlar ve Etkileri
DOI: 10.29250/sead.1317753
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 399

0

399

Çıkarım Nedir? Nasıl Geliştirilir?
DOI: 10.29250/sead.1199791
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 488

0

488

Ana Fikir Nedir? Nasıl Bulunur?
DOI: 10.29250/sead.1167802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 512

0

512

Anlama ve Zihinsel Model Geliştirme
DOI: 10.29250/sead.1101064
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 411

0

411

Doğrudan Öğretim Modeli
DOI: 10.29250/sead.1049848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 735

0

735

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 613

1

613

Sound Properties and Training of Turkish
DOI: 10.29250/sead.958194
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 248

0

248

İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Yöntemleri
DOI: 10.29250/sead.959124
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 650

0

650

Çocuk Bilmeceleri
DOI: 10.29250/sead.876969
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 584

1

584

Hayat Boyu Öğrenme Bağlamında Gizli Okumaz Yazmazlık
DOI: 10.29250/sead.782003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

0

557

Türkçe Öğretiminde “Hazırlıksız Konuşma” Sorunu
DOI: 10.29250/sead.742337
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1397

0

1397

Çocuk Tekerlemeleri
DOI: 10.29250/sead.685541
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14164

0

14164

Okuryazarlık Yaklaşımları
DOI: 10.29250/sead.634908
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4231

0

4231

İlkyazma Öğretimi
DOI: 10.29250/sead.550779
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

0

1159

Okuma Yazma Öğrenmede Zihin Açıklığı
DOI: 10.29250/sead.497635
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1007

0

1007

Okuma ve Zihinsel Esneklik
DOI: 10.29250/sead.460442
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1150

0

1150

Öğretmen Yetiştirmede Beceri Yaklaşımı
DOI: 10.29250/sead.441487
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1498

0

1498

Okuma İlgisi ve Gücü
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3684

1

3684

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Savaşları
DOI: 10.29250/sead.349627
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2941

0

2941

Okumada Zihinsel Hazırlık ve Önemi
DOI: 10.29250/sead.314544
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1700

0

1700

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.288848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7744

0

7744

Okuma ve Sınırsız Öğrenme
DOI: 10.29250/sead.286391
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2527

0

2527

Türkçe Öğretiminde Etkinlik Yaklaşımı
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286415
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5503

0

5503

Bilgiden Beceriye Sınırsız Eğitim
DOI: 10.29250/sead.285463
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1545

0

1545

0

2323

Eğitimde Sorgulamanın Gücü
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184583
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4615

0

4615

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2798

2

2798

0

3948

Başlık ve Zihni Yönlendirme
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000131232
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2473

0

2473

Eğitim ve Zihinsel Değişim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3706

0

3706

Eğitimde Ödev Tartışmaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14242

0

14242

Konuşma Öğretimi Yaklaşım ve Modelleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28364

0

28364

Zihin Yönetimi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2352

0

2352

Görsel Okuma Eğitimi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6689

1

6689

Eğitimde Zihinsel Bağımsızlık
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3273

0

3273

Yayınlar

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 613

1

1

613

İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Yöntemleri
DOI: 10.29250/sead.959124
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 650

1

0

650

Türkçe Öğretiminde “Hazırlıksız Konuşma” Sorunu
DOI: 10.29250/sead.742337
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1397

2

0

1397

Çocuk Tekerlemeleri
DOI: 10.29250/sead.685541
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14164

3

0

14164

Okuryazarlık Yaklaşımları
DOI: 10.29250/sead.634908
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4231

8

0

4231

İlkyazma Öğretimi
DOI: 10.29250/sead.550779
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

3

0

1159

Okuma ve Zihinsel Esneklik
DOI: 10.29250/sead.460442
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1150

6

0

1150

Öğretmen Yetiştirmede Beceri Yaklaşımı
DOI: 10.29250/sead.441487
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1498

1

0

1498

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Savaşları
DOI: 10.29250/sead.349627
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2941

12

0

2941

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.288848
ATIF 26 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7744

26

0

7744

Okuma ve Sınırsız Öğrenme
DOI: 10.29250/sead.286391
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2527

4

0

2527

Türkçe Öğretiminde Etkinlik Yaklaşımı
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286415
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5503

20

0

5503

Eğitimde Sorgulamanın Gücü
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184583
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4615

9

0

4615

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2798

6

2

2798

16

0

3948

5

0

5755

Başlık ve Zihni Yönlendirme
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000131232
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2473

1

0

2473

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.