avatar
Firdevs Güneş Prof. Dr. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yayın 38 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 127
38 Yayın
27 Hakemlik
127 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi İlköğretim Türkçe Eğitimi

Kurum

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi

Popüler Yayınları

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2813

6

2

2813

Görsel Okuma Eğitimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6744

0

1

6744

Okuma İlgisi ve Gücü
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3717

0

1

3717

Çocuk Bilmeceleri
DOI: 10.29250/sead.876969
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 589

0

1

589

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

1

1

621

Yayınlar

Sessiz Okuma ve Konuşmada İç Sesi
DOI: 10.29250/sead.1436684
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 178

0

178

Dijital Oyunlar ve Etkileri
DOI: 10.29250/sead.1317753
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 416

0

416

Çıkarım Nedir? Nasıl Geliştirilir?
DOI: 10.29250/sead.1199791
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 502

0

502

Ana Fikir Nedir? Nasıl Bulunur?
DOI: 10.29250/sead.1167802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 527

0

527

Anlama ve Zihinsel Model Geliştirme
DOI: 10.29250/sead.1101064
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 418

0

418

Doğrudan Öğretim Modeli
DOI: 10.29250/sead.1049848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 776

0

776

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

1

621

Sound Properties and Training of Turkish
DOI: 10.29250/sead.958194
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 255

0

255

İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Yöntemleri
DOI: 10.29250/sead.959124
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 655

0

655

Çocuk Bilmeceleri
DOI: 10.29250/sead.876969
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 589

1

589

Hayat Boyu Öğrenme Bağlamında Gizli Okumaz Yazmazlık
DOI: 10.29250/sead.782003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

0

562

Türkçe Öğretiminde “Hazırlıksız Konuşma” Sorunu
DOI: 10.29250/sead.742337
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1426

0

1426

Çocuk Tekerlemeleri
DOI: 10.29250/sead.685541
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14190

0

14190

Okuryazarlık Yaklaşımları
DOI: 10.29250/sead.634908
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4275

0

4275

İlkyazma Öğretimi
DOI: 10.29250/sead.550779
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1164

0

1164

Okuma Yazma Öğrenmede Zihin Açıklığı
DOI: 10.29250/sead.497635
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1010

0

1010

Okuma ve Zihinsel Esneklik
DOI: 10.29250/sead.460442
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

0

1159

Öğretmen Yetiştirmede Beceri Yaklaşımı
DOI: 10.29250/sead.441487
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1503

0

1503

Okuma İlgisi ve Gücü
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3717

1

3717

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Savaşları
DOI: 10.29250/sead.349627
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2954

0

2954

Okumada Zihinsel Hazırlık ve Önemi
DOI: 10.29250/sead.314544
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1705

0

1705

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.288848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7781

0

7781

Okuma ve Sınırsız Öğrenme
DOI: 10.29250/sead.286391
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

0

2537

Türkçe Öğretiminde Etkinlik Yaklaşımı
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286415
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5548

0

5548

Bilgiden Beceriye Sınırsız Eğitim
DOI: 10.29250/sead.285463
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1557

0

1557

0

2326

Eğitimde Sorgulamanın Gücü
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184583
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4635

0

4635

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2813

2

2813

0

3966

Başlık ve Zihni Yönlendirme
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000131232
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2481

0

2481

Eğitim ve Zihinsel Değişim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3733

0

3733

Eğitimde Ödev Tartışmaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14308

0

14308

Konuşma Öğretimi Yaklaşım ve Modelleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28398

0

28398

Zihin Yönetimi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2360

0

2360

Görsel Okuma Eğitimi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6744

1

6744

Eğitimde Zihinsel Bağımsızlık
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3287

0

3287

Yayınlar

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

1

1

621

İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Yöntemleri
DOI: 10.29250/sead.959124
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 655

1

0

655

Türkçe Öğretiminde “Hazırlıksız Konuşma” Sorunu
DOI: 10.29250/sead.742337
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1426

2

0

1426

Çocuk Tekerlemeleri
DOI: 10.29250/sead.685541
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14190

3

0

14190

Okuryazarlık Yaklaşımları
DOI: 10.29250/sead.634908
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4275

9

0

4275

İlkyazma Öğretimi
DOI: 10.29250/sead.550779
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1164

3

0

1164

Okuma ve Zihinsel Esneklik
DOI: 10.29250/sead.460442
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

6

0

1159

Öğretmen Yetiştirmede Beceri Yaklaşımı
DOI: 10.29250/sead.441487
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1503

2

0

1503

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Savaşları
DOI: 10.29250/sead.349627
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2954

12

0

2954

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.288848
ATIF 27 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7781

27

0

7781

Okuma ve Sınırsız Öğrenme
DOI: 10.29250/sead.286391
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

4

0

2537

Türkçe Öğretiminde Etkinlik Yaklaşımı
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286415
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5548

20

0

5548

Eğitimde Sorgulamanın Gücü
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184583
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4635

9

0

4635

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2813

6

2

2813

16

0

3966

5

0

5777

Başlık ve Zihni Yönlendirme
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000131232
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2481

1

0

2481

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.