Firdevs GÜNEŞ Prof. Dr. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yayın 35 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 59
35 Yayın
22 Hakemlik
59 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler

Kurum

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi

Popüler Yayınları

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Firdevs GÜNEŞ
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2080

1

ATIF

2

FAVORİ

2080

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Firdevs GÜNEŞ
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 363

0

ATIF

1

FAVORİ

363

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Ana Fikir Nedir? Nasıl Bulunur?
DOI: 10.29250/sead.1167802
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5

0

ATIF

0

FAVORİ

5

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlama ve Zihinsel Model Geliştirme
DOI: 10.29250/sead.1101064
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 102

0

ATIF

0

FAVORİ

102

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğrudan Öğretim Modeli
DOI: 10.29250/sead.1049848
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 182

0

ATIF

0

FAVORİ

182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 363

0

ATIF

1

FAVORİ

363

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sound Properties and Training of Turkish
DOI: 10.29250/sead.958194
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 116

0

ATIF

0

FAVORİ

116

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Yöntemleri
DOI: 10.29250/sead.959124
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 340

1

ATIF

0

FAVORİ

340

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Bilmeceleri
DOI: 10.29250/sead.876969
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 294

0

ATIF

0

FAVORİ

294

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Boyu Öğrenme Bağlamında Gizli Okumaz Yazmazlık
DOI: 10.29250/sead.782003
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 334

0

ATIF

0

FAVORİ

334

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde “Hazırlıksız Konuşma” Sorunu
DOI: 10.29250/sead.742337
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 728

1

ATIF

0

FAVORİ

728

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Tekerlemeleri
DOI: 10.29250/sead.685541
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13378

1

ATIF

0

FAVORİ

13378

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuryazarlık Yaklaşımları
DOI: 10.29250/sead.634908
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2068

2

ATIF

0

FAVORİ

2068

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkyazma Öğretimi
DOI: 10.29250/sead.550779
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 809

1

ATIF

0

FAVORİ

809

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Yazma Öğrenmede Zihin Açıklığı
DOI: 10.29250/sead.497635
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 791

0

ATIF

0

FAVORİ

791

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma ve Zihinsel Esneklik
DOI: 10.29250/sead.460442
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 800

1

ATIF

0

FAVORİ

800

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirmede Beceri Yaklaşımı
DOI: 10.29250/sead.441487
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1034

0

ATIF

0

FAVORİ

1034

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma İlgisi ve Gücü
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2451

0

ATIF

0

FAVORİ

2451

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Savaşları
DOI: 10.29250/sead.349627
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2489

10

ATIF

0

FAVORİ

2489

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumada Zihinsel Hazırlık ve Önemi
DOI: 10.29250/sead.314544
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1501

0

ATIF

0

FAVORİ

1501

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.288848
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5157

15

ATIF

0

FAVORİ

5157

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma ve Sınırsız Öğrenme
DOI: 10.29250/sead.286391
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2130

1

ATIF

0

FAVORİ

2130

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Etkinlik Yaklaşımı
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286415
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4152

11

ATIF

0

FAVORİ

4152

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgiden Beceriye Sınırsız Eğitim
DOI: 10.29250/sead.285463
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1207

0

ATIF

0

FAVORİ

1207

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirmede Beceri Uyuşmazlığı
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1877

0

ATIF

0

FAVORİ

1877

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Sorgulamanın Gücü
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184583
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3707

3

ATIF

0

FAVORİ

3707

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2080

1

ATIF

2

FAVORİ

2080

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

9

ATIF

0

FAVORİ

3178

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

4884

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başlık ve Zihni Yönlendirme
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000131232
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2128

0

ATIF

0

FAVORİ

2128

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim ve Zihinsel Değişim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2858

0

ATIF

0

FAVORİ

2858

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ödev Tartışmaları
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12115

0

ATIF

0

FAVORİ

12115

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Konuşma Öğretimi Yaklaşım ve Modelleri
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 25850

0

ATIF

0

FAVORİ

25850

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihin Yönetimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2061

0

ATIF

0

FAVORİ

2061

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Okuma Eğitimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4670

0

ATIF

0

FAVORİ

4670

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Zihinsel Bağımsızlık
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2599

0

ATIF

0

FAVORİ

2599

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.