avatar
İbrahim Halil Yurdakal Doç. Dr. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 21 Hakemlik 44 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 33
21 Yayın
44 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
33 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 889

3

1

889

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 140631

0

1

140631

2

1

591

Yayınlar

0

116

0

85

Eğitimde Dijital Kavramlara İlişkin Yetişkinlerin Metaforik Algıları
DOI: 10.29250/sead.1163847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 343

0

343

1

591

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 140631

1

140631

1924-1981 Arası Türkçe Öğretim Programlarında İlk Okuma Yazma Öğretimi
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal , Ayşe Yurdakal
DOI: 10.29250/sead.793627
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 688

0

688

0

1181

0

529

Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüs Sürelerine İlişkin Görüşleri
DOI: 10.29250/sead.640747
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 865

0

865

0

2243

0

4844

0

757

0

1142

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 889

1

889

0

1155

0

642

Yayınlar

2

1

591

5

0

1081

1

0

1181

8

0

2243

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 889

3

1

889

Metinlerarası ve Metinlerarasılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
DOI: 10.29250/sead.461626
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

1

0

1155

Peer Feedback Through SNSs (Social Networking Sites): Student Teachers’ Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
Yazarlar: Kübra Okumuş, İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.17666
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 642

3

0

642

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.