avatar
İbrahim Halil Yurdakal Doç. Dr. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 28 Hakemlik 72 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 54
28 Yayın
72 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
54 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1129

4

1

1129

0

1

17033

Yayınlar

1

17033

Increasing Digital Awareness of Pre-service Teachers (An Experimental Research)
DOI: 10.29250/sead.1476799
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 669

0

669

0

951

0

458

0

547

Eğitimde Dijital Kavramlara İlişkin Yetişkinlerin Metaforik Algıları
DOI: 10.29250/sead.1163847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 639

0

639

0

885

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 228063

0

228063

1924-1981 Arası Türkçe Öğretim Programlarında İlk Okuma Yazma Öğretimi
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal , Ayşe Yurdakal
DOI: 10.29250/sead.793627
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1071

0

1071

0

1653

0

1488

Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüs Sürelerine İlişkin Görüşleri
DOI: 10.29250/sead.640747
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1391

0

1391

0

3159

0

6772

0

1051

0

1437

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1129

1

1129

0

1556

0

849

Editörlük
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Yazım Editörü , Dil Editörü

Yayınlar

2

0

885

10

0

1896

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 228063

8

0

228063

1

0

1653

11

0

3159

1

0

1437

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1129

4

1

1129

Metinlerarası ve Metinlerarasılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
DOI: 10.29250/sead.461626
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1556

1

0

1556

Peer Feedback Through SNSs (Social Networking Sites): Student Teachers’ Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
Yazarlar: Kübra Okumuş, İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.17666
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 849

3

0

849