Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Esma Çukurbaşı Çalışır
Esma Çukurbaşı Çalışır
Öğretim Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal University
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0002-4951-0728
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Sürükleyici Deneyim
Sürükleyici Ortamlar
Eğitim Teknolojileri
Uzaktan Eğitim
Kurum
Hatay Mustafa Kemal University
Yayınlar
Türkiye’de Eğitim Teknolojileri Araştırmalarındaki Eğilimler
Yazarlar:
Fırat Hayyam Sabuncu
,
Esma Çukurbaşı Çalışır
,
Gökhan Genç
,
Yasin Özarslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.5152/AUJKKEF.2023.22162
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
542
0
FAVORİ
542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobile learning in grades K–12: A literature review
Yazarlar:
Esma Çukurbaşı Çalışır
,
Fırat Hayyam Sabuncu
,
Tarık Kışla
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1145967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel veya Sözel Öğrenme Stiline Göre Düzenlenen Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Esma Çukurbaşı Çalışır
,
Yüksel Arıkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1109364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
0
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Educational Academic Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Mobile learning in grades K–12: A literature review
Yazarlar:
Esma Çukurbaşı Çalışır
,
Fırat Hayyam Sabuncu
,
Tarık Kışla
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1145967
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
847
1
ATIF
0
FAVORİ
847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat