Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dr. Eyüphan Bahadır
Doktora
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
0
5
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamaları Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Ceyhun Ozan
,
Eyüphan Bahadır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1458037
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
0
ATIF
1
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2023-2024 Yılı Değişen Sınav Sistemine Yönelik Ortaokulda Görev Yapan Öğretmenlerin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Eyüphan Bahadır
,
Ceyhun Ozan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1578396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of Studies on Formative Assessment
Yazarlar:
Eyüphan Bahadır
,
Ceyhun Ozan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1551766
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Öğretim Programlarında Sıfır Atık ve Geri Dönüşüm Konularına Yönelik Kazanımların İncelenmesi
Yazarlar:
Eyüphan Bahadır
,
Mustafa Uzoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1474496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
469
0
FAVORİ
469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamaları Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Ceyhun Ozan
,
Eyüphan Bahadır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1458037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
1
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların “Proje Tasarlama” Değişkeni Açısından İncelenmesi Doküman Analizi
Yazarlar:
Eyüphan Bahadır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat