Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökçe Dişlen Dağgöl
Dr. Öğr. Üyesi
Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
8
4
Yayın
2
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Alan Eğitimleri (Diğer)
Kurum
Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayınlar
Perceived Academic Motivation and Learner Empowerment Levels of EFL Students in Turkish Context
Yazarlar:
Gökçe Dişlen Dağgöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.33.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1127
0
FAVORİ
1127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevirmen Adaylarının, Çevirmenlerin Statüleri ile İlgili Görüşleri ve Metaforik Algıları
Yazarlar:
Gökçe Dişlen Dağgöl
,
Duygu İşpınar Akçayoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Current Research in Social Sciences
DOI: 10.30613/curesosc.751173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya: İngilizcenin Yabancı Dil Olarak Öğrenilmesinde Kolaylaştırıcı mı Yoksa Engelleyici Bir Faktör Mü?
Yazarlar:
Gökçe Dişlen Dağgöl
, Duygu İşpınar Akçayoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Artıbilim: Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
684
0
FAVORİ
684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STUDENTS’ AND TEACHERS’ STANCE TOWARDS LEARNER AUTONOMY AND THE PSYCHOLOGICAL WELL-BEING WITHIN THE ELT FRAMEWORK
Yazarlar:
Gökçe Dişlen Dağgöl
,
Gülden İlin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Artıbilim: Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Current Research in Social Sciences
International Journal of Languages' Education and Teaching
Participatory Educational Research
Hakemlik
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Yayınlar
Perceived Academic Motivation and Learner Empowerment Levels of EFL Students in Turkish Context
Yazarlar:
Gökçe Dişlen Dağgöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.33.7.3
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1127
8
ATIF
0
FAVORİ
1127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat