Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Güntay Taşçi
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
9
8
Yayın
8
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ KONULARINI MODELLEME İLE ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mine Gülcü
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.726943
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
4
ATIF
1
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect Of Using Word Cloud In Primary School Science Teaching On The Cognitive Structure Of Students
Yazarlar:
Ebru Deniz
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
317
0
ATIF
1
FAVORİ
317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining A Long-Term Activity Process For The Field Of Engineering Design Skills
Yazarlar:
Tuğba Öksüz
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
142
0
ATIF
1
FAVORİ
142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL FEN DERSİNE YÖNELİK BELGESEL DESTEKLİ ÖĞRETİM TASARIMLARININ ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Burcu Karaman
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1475652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
93
0
FAVORİ
93
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining A Long-Term Activity Process For The Field Of Engineering Design Skills
Yazarlar:
Tuğba Öksüz
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
142
1
FAVORİ
142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect Of Using Word Cloud In Primary School Science Teaching On The Cognitive Structure Of Students
Yazarlar:
Ebru Deniz
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
317
1
FAVORİ
317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ KONULARINI MODELLEME İLE ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mine Gülcü
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.726943
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
1
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of scale “Working Like Scientists” (WLS) A Turkish-language version: validation and reliability
Yazarlar:
Güntay Taşçı
, Maike Looss, Halil Yurdugül, Dagmar Hilfert Ruppell, Ali Sülün, Dagmar Hinrichs, Sedat Aydoğdu, Konstantin Klingenberg, Fehime Şeyma Taş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.03.3.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretim Programına Yönelik Görüşlerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi: Erzincan Örneği
Yazarlar:
Güntay Taşçi
, Meryem Yılmaz Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.16985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2103
0
FAVORİ
2103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nörofizyolojik Algı Ölçeği Geliştirme Çalışması: Öğretmen Adaylarının Algılarını Ölçmeye Yönelik
Yazarlar:
Ali Sülün
, Sedat Aydoğdu,
Günday Taşçı
, Demet Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.93434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1932
0
FAVORİ
1932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 sistem değişikliğinin ilk yılında ilkokul birinci sınıflardaki durum: Sorunlar ve ihtiyaçlar (Erzincan örneği)
Yazarlar:
Nusrettin Yılmaz
,
Güntay Taşçı
,
Mustafa Fidan
, Özge Nurlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
477
0
FAVORİ
477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Science Education Journal
Participatory Educational Research
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Online Science Education Journal
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ KONULARINI MODELLEME İLE ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mine Gülcü
,
Güntay Taşçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.726943
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
4
ATIF
1
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretim Programına Yönelik Görüşlerinin Biyoloji Konuları Bakımından Değerlendirilmesi: Erzincan Örneği
Yazarlar:
Güntay Taşçi
, Meryem Yılmaz Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.16985
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2103
3
ATIF
0
FAVORİ
2103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nörofizyolojik Algı Ölçeği Geliştirme Çalışması: Öğretmen Adaylarının Algılarını Ölçmeye Yönelik
Yazarlar:
Ali Sülün
, Sedat Aydoğdu,
Günday Taşçı
, Demet Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.93434
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1932
2
ATIF
0
FAVORİ
1932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat