Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlke Evin Gencel
Doç. Dr.
İzmir Demokrasi Üniversitesi
Yayın
3
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
6
3
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
İzmir Demokrasi Üniversitesi
Yayınlar
A Case Study on the Implementation of Experiential Learning Integrated with Virtual Reality Technology in Teacher Education
Yazarlar:
Zafer Karadayı
,
İlke Evin Gencel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Studies and Policy
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24
0
FAVORİ
24
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Phenomenological Study of Graduate Students’ Experiences on Flipped Learning in Curriculum Development Course
Yazarlar:
İlke Evin Gencel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies and Policy
DOI: 10.5281/zenodo.7583861
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12
0
FAVORİ
12
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katmanlı Program®: İlkeler, Planlama, Uygulama ve Değerlendirme
Yazarlar: Kathie F. Nunley,
İlke Evin Gencel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.554724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2061
0
FAVORİ
2061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Educational Studies and Policy
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Romaya Journal
Alan Editörü
Hakemlik
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Katmanlı Program®: İlkeler, Planlama, Uygulama ve Değerlendirme
Yazarlar: Kathie F. Nunley,
İlke Evin Gencel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.554724
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2061
6
ATIF
0
FAVORİ
2061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat