Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Yavaşoğlu
Yüksek Lisans
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
29
7
Yayın
0
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Ortaöğretim Öğrencileri İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına İlişkin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Gizem Alpak Tunç
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.369921
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
4
ATIF
1
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Neslihan Yavaşoğlu
,
Gizem Alpak Tunç
, Fatma Candarlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1566
0
ATIF
1
FAVORİ
1566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Girişimci Kişilik Özellikleri, Girişimcilik Niyeti ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.780578
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
0
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Neslihan Yavaşoğlu
,
Gizem Alpak Tunç
, Fatma Candarlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1566
1
FAVORİ
1566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyun Uygulamasının 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi / Effects of Educational Games on the Fifth Grade Students’ Motivation to Learn Science
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Gizem Alpak Tunç
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.369935
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3311
0
FAVORİ
3311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bilgi İletişim Teknolojileri Kullanımı
Yazarlar:
Nilgün Yenice
, Fatma Candarlı,
Neslihan Yavaşoğlu
,
Gizem Alpak Tunç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.432306
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1548
0
FAVORİ
1548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencileri İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına İlişkin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Gizem Alpak Tunç
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.369921
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
1
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ İLE BİREYSEL YARATICILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.334590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2824
0
FAVORİ
2824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Gizem Alpak Tunç
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.334536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3070
0
FAVORİ
3070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Eğitsel Oyun Uygulamasının 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi / Effects of Educational Games on the Fifth Grade Students’ Motivation to Learn Science
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Gizem Alpak Tunç
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.369935
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3311
10
ATIF
0
FAVORİ
3311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bilgi İletişim Teknolojileri Kullanımı
Yazarlar:
Nilgün Yenice
, Fatma Candarlı,
Neslihan Yavaşoğlu
,
Gizem Alpak Tunç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.432306
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1548
1
ATIF
0
FAVORİ
1548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencileri İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına İlişkin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Gizem Alpak Tunç
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.369921
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
4
ATIF
1
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ İLE BİREYSEL YARATICILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.334590
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2824
12
ATIF
0
FAVORİ
2824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Gizem Alpak Tunç
,
Neslihan Yavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.334536
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3070
2
ATIF
0
FAVORİ
3070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat