Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serap Yetik
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Yayınlar
Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları
Yazarlar:
Serap Yetik
,
Halil İbrahim Akyüz
,
Salih Bardakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.615126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
959
0
FAVORİ
959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öz Düzenleyici Öğrenme Ortamında Metabilişsel Desteğin Öz Düzenleme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Serap Samsa Yetik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4179
0
FAVORİ
4179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları
Yazarlar:
Serap Yetik
,
Halil İbrahim Akyüz
,
Salih Bardakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.615126
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
959
1
ATIF
0
FAVORİ
959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öz Düzenleyici Öğrenme Ortamında Metabilişsel Desteğin Öz Düzenleme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Serap Samsa Yetik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321444
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4179
2
ATIF
0
FAVORİ
4179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat