Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Yılmaz
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
2
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
10
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Genetik
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
TOPLUMSAL CİNSİYET DERSİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGISINA ETKİSİ
Yazarlar:
İlknur Münevver Gönenç
,
Şenay Topuz
,
Neslihan Yılmaz Sezer
,
Serkan Yılmaz
,
Nuriye Büyükkayacı Duman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7259
0
FAVORİ
7259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Special Education Teachers’ Knowledge about Genetic Disorders
Yazarlar:
Serkan Yılmaz
,
Aynur Bütün Ayhan
,
Bayram Göktaş
, Utku Beyazıt
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.17100/nevbiltek.284731
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi
Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Çocuk ve Gelişim Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Çocuk ve Gelişim Dergisi
Hakemlik
Clinical and Experimental Health Sciences
Cumhuriyet Science Journal
Duzce University Journal of Science and Technology
Ege Tıp Dergisi
İstanbul Tıp Fakültesi Dergisi
İstatistik ve Uygulamalı Bilimler Dergisi
Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi
Sakarya University Journal of Science
Yayınlar
Special Education Teachers’ Knowledge about Genetic Disorders
Yazarlar:
Serkan Yılmaz
,
Aynur Bütün Ayhan
,
Bayram Göktaş
, Utku Beyazıt
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.17100/nevbiltek.284731
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
2
ATIF
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI