avatar
Michael Shaughnessy Prof. Dr. ENMU
Yayın 23 Hakemlik 1
23 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi

Kurum

ENMU

Popüler Yayınları

Types of feedback and faculty examination of importance and usage
Yazarlar: Michael Shaughnessy , Matthew Vetterly, Mark Viner
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 194

0

1

194

0

1

312

An interview with Dr. Matt Zakreski
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 357

0

1

357

Yayınlar

0

12

An interview with Dr. Joanne Foster: igniting creativity in childhood and beyond
DOI: 10.5281/zenodo.13756834
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 57

0

57

0

129

An interview with Chen Yao Kao: about creativity
DOI: 10.5281/zenodo.12613944
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 88

0

88

0

137

0

210

Types of feedback and faculty examination of importance and usage
Yazarlar: Michael Shaughnessy , Matthew Vetterly, Mark Viner
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 194

1

194

0

1286

A Cross Cultural Interview with Juian Bettencourt: CEPAC
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 256

0

256

An interview with Dr. Matt Zakreski
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 357

1

357

0

188

1

312

0

1261

0

474

0

181

0

234

0

1529

Creativity: It’s components relative to intelligence
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 422

0

422

0

789

An Interview with Betty Edwards
Yazarlar: Michael F Shaughnessy , Cynthia Kleyn-kennedy
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 836

0

836

A Brief History of Education in the United States: An Interview with Alan Singer
Yazarlar: Michael F. Shaughnessy , Greg Code
DOI: 10.17985/ijare.404886
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1678

0

1678

An Interview with Shiang‐Wei Weng: Digital Immigrants versus  Digital Natives
Yazarlar: Michael Shaughnessy , Cynthia Kleyn Kennedy
DOI: 10.17985/ijare.11742
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1502

0

1502

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.