avatar
Türker Toker Doç. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 40 TR Dizin Atıf 23
5 Yayın
5 Hakemlik
40 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Türker Toker , Ergün Akgün, Zeynep Cömert, Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
ATIF 21 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13674

21

1

13674

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 17 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2380

17

1

2380

Yayınlar

0

232

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2380

1

2380

0

688

0

1217

EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Türker Toker , Ergün Akgün, Zeynep Cömert, Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13674

1

13674

Yayınlar

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 17 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2380

17

1

2380

1

0

688

An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
DOI: 10.21031/epod.893149
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1217

1

0

1217

EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Türker Toker , Ergün Akgün, Zeynep Cömert, Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
ATIF 21 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13674

21

1

13674

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.