Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Türker Toker
Dr. Öğr. Üyesi
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
19
5
Yayın
5
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-3038-7096
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
2
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Türker Toker
, Ergün Akgün, Zeynep Cömert,
Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12045
19
ATIF
1
FAVORİ
12045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2067
16
ATIF
1
FAVORİ
2067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Mixture Rasch Model Analysis of Data from a Survey of Novice Teacher Core Competencies
Yazarlar:
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
157
0
FAVORİ
157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2067
1
FAVORİ
2067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Detecting Possible Learning Losses due to COVID-19 Pandemic: An Application of Curriculum-Based Assessment
Yazarlar:
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.985992
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
591
0
FAVORİ
591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.893149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
0
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Türker Toker
, Ergün Akgün, Zeynep Cömert,
Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12045
1
FAVORİ
12045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Milli Eğitim Dergisi
Hakemlik
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Education
Yayınlar
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2067
16
ATIF
1
FAVORİ
2067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Detecting Possible Learning Losses due to COVID-19 Pandemic: An Application of Curriculum-Based Assessment
Yazarlar:
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.985992
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
591
1
ATIF
0
FAVORİ
591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.893149
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
1
ATIF
0
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Türker Toker
, Ergün Akgün, Zeynep Cömert,
Sultan Edip
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.801607
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12045
19
ATIF
1
FAVORİ
12045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat