Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erdi Okan Yılmaz
Dr. Öğr. Üyesi
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
5
6
Yayın
13
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-7423-725X
57190664455
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri
Öğretim Tasarımı
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Fotoğrafçılık
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Halil Yurdugul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
ATIF
1
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2271
17
ATIF
1
FAVORİ
2271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamalı Fotoğrafçılık Derslerinin Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülmesine İlişkin Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903693
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
ATIF
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysing the Effects of Assessment and Evaluation Applications and Exam Formats in Distance Education
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
ATIF
1
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Nurettin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1126788
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
0
ATIF
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Distance Education Students' Virtual Classroom Participation Status on Their Course Achievement
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.46.12.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
0
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Nurettin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1126788
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2271
1
FAVORİ
2271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysing the Effects of Assessment and Evaluation Applications and Exam Formats in Distance Education
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
1
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamalı Fotoğrafçılık Derslerinin Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülmesine İlişkin Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903693
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Halil Yurdugul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
1
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eurasian Journal of Educational Research
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Psychology and Educational Studies
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2271
17
ATIF
1
FAVORİ
2271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat