Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Erdi Okan Yılmaz
Erdi Okan Yılmaz
Dr. Öğr. Üyesi
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
2
5
Yayın
8
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-7423-725X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Tasarımı
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Fotoğrafçılık
Dağcılık
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Halil Yurdugul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
ATIF
1
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
8
ATIF
1
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamalı Fotoğrafçılık Derslerinin Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülmesine İlişkin Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903693
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
ATIF
1
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysing the Effects of Assessment and Evaluation Applications and Exam Formats in Distance Education
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
0
ATIF
1
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Nurettin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1126788
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
0
ATIF
1
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Nurettin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1126788
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
1
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
1
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysing the Effects of Assessment and Evaluation Applications and Exam Formats in Distance Education
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
, Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
1
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamalı Fotoğrafçılık Derslerinin Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülmesine İlişkin Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903693
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
1
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Halil Yurdugul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
1
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eurasian Journal of Educational Research
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Psychology and Educational Studies
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
8
ATIF
1
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat