avatar
Erdi Okan Yılmaz Dr. Öğr. Üyesi UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 11 TR Dizin Atıf 2
5 Yayın
12 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Öğretim Tasarımı Öğretim Teknolojileri Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem Fotoğrafçılık

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

786

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1690

11

1

1690

0

1

630

0

1

353

Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar: Erdi Okan Yılmaz , Nurettin Şimşek
DOI: 10.21449/ijate.1126788
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 406

0

1

406

Yayınlar

Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar: Erdi Okan Yılmaz , Nurettin Şimşek
DOI: 10.21449/ijate.1126788
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 406

1

406

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1690

1

1690

1

353

1

630

1

786

Yayınlar

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1690

11

1

1690

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.