avatar
Erdi Okan Yılmaz Dr. Öğr. Üyesi UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 5
5 Yayın
13 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Öğretim Tasarımı Öğretim Teknolojileri Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem Fotoğrafçılık

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

856

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2046

16

1

2046

0

1

720

0

1

492

Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar: Erdi Okan Yılmaz , Nurettin Şimşek
DOI: 10.21449/ijate.1126788
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 523

0

1

523

Yayınlar

Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar: Erdi Okan Yılmaz , Nurettin Şimşek
DOI: 10.21449/ijate.1126788
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 523

1

523

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2046

1

2046

1

492

1

720

1

856

Yayınlar

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2046

16

1

2046

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.