Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Uğur Bilir
Dr.
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BURSA
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
7
5
Yayın
2
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BURSA
Popüler Yayınları
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
3
ATIF
2
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2018 ve 2024 Yılları Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Temel Ögeler Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Uğur Bilir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1532604
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5314
1
ATIF
1
FAVORİ
5314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK TARZLARI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Gürkan Eroğlu
,
Esra Demirhan Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Paradoks Ekonomi Sosyoloji ve Politika Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
63
0
FAVORİ
63
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2018 ve 2024 Yılları Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Temel Ögeler Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Uğur Bilir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1532604
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5314
1
FAVORİ
5314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEBQUEST ÖĞRETİM STRATEJİSİNİN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1494637
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Araştırma ve Sorgulama Stratejisinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1419785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
2
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Educational Academic Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Paradoks Ekonomi Sosyoloji ve Politika Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de 2018 ve 2024 Yılları Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Temel Ögeler Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Uğur Bilir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1532604
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5314
1
ATIF
1
FAVORİ
5314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEBQUEST ÖĞRETİM STRATEJİSİNİN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1494637
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
1
ATIF
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Araştırma ve Sorgulama Stratejisinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1419785
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
2
ATIF
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
3
ATIF
2
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat