Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zehra Özdilek
Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
11
9
Yayın
5
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bursa Uludağ Üniversitesi
Popüler Yayınları
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1235
2
ATIF
2
FAVORİ
1235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ASSURE Öğretim Tasarımı Modeli Alanında Yayınlanan Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Buket Çatar
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2629
0
ATIF
1
FAVORİ
2629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
WEBQUEST ÖĞRETİM STRATEJİSİNİN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1494637
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24
0
FAVORİ
24
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Araştırma ve Sorgulama Stratejisinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1419785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Çevre Derslerinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Çatar
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1207410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1235
2
FAVORİ
1235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yürütülen “su ve eğitim hayattır” projesinin etkililiğine yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşlerinin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevgül Çalış
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1062482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
646
0
FAVORİ
646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ASSURE Öğretim Tasarımı Modeli Alanında Yayınlanan Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Buket Çatar
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2629
1
FAVORİ
2629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALAN UZMANLARININ STEAM EĞİTİMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Volkan Kahya
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.862411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
0
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enabling Pre-service Chemistry Teachers' Development of Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK) through Case-Based Lesson Planning
Yazarlar:
Zehra Özdilek
, Edward C. Robeck
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
0
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirilmiş Anlaşma Halkaları ve TGA Yönteminin Çözünürlüğe Etki Eden Faktörler Konusundaki Kavramsal Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Pınar Rusçuklu
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.553783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6145
0
FAVORİ
6145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
WebQuest Destekli Araştırma ve Sorgulama Stratejisinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1419785
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
1
ATIF
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Çevre Derslerinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Çatar
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1207410
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
1
ATIF
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1235
2
ATIF
2
FAVORİ
1235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yürütülen “su ve eğitim hayattır” projesinin etkililiğine yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşlerinin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevgül Çalış
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1062482
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
646
2
ATIF
0
FAVORİ
646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enabling Pre-service Chemistry Teachers' Development of Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK) through Case-Based Lesson Planning
Yazarlar:
Zehra Özdilek
, Edward C. Robeck
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533233
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
2
ATIF
0
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirilmiş Anlaşma Halkaları ve TGA Yönteminin Çözünürlüğe Etki Eden Faktörler Konusundaki Kavramsal Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Pınar Rusçuklu
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.553783
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6145
3
ATIF
0
FAVORİ
6145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat