İshak TEKİN, 1984 yılında Amasya’da doğdu. Lisans eğitimini Erciyes Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde; yüksek lisans eğitimini aynı üniversitede Din Eğitimi alanında tamamladı. Sakarya Üniversitesi din eğitimi alanında başladığı doktora eğitimini, “İnsan-ı Kâmil Anlayışı Bağlamında Ahlak Eğitimine Kuramsal Bir Yaklaşım” başlıklı çalışması ile 2018 yılında tamamladı. 2006-2011 yılları arasında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni; 2011-2019 yılları arasında Eskişehir Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde araştırma görevlisi olarak çalıştı. 2015-2016 yıllarında Giessen Üniversitesi İslam İlahiyatı ve Eğitimi Bölümü’nde (Almanya) TÜBİTAK bursiyeri olarak misafir araştırmacı statüsünde araştırmalarını sürdürdü. Ağustos 2019 tarihinden itibaren Eskişehir Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde öğretim üyesi olarak görevine devam etmektedir. Ahlak ve değerler eğitimi, din eğitiminde program geliştirme ve
değerlendirme ile eğitim felsefesi konularında yayınlanmış makaleleri ve çeşitli sempozyumlarda sunulmuş bildirileri bulunmaktadır. Evli ve iki çocuk babasıdır.
İshak TEKİN, 1984 yılında Amasya’da doğdu. Lisans eğitimini Erciyes Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde; yüksek lisans eğitimini aynı üniversitede Din Eğitimi alanında tamamladı. Sakarya Üniversitesi din eğitimi alanında başladığı doktora eğitimini, “İnsan-ı Kâmil Anlayışı Bağlamında Ahlak Eğitimine Kuramsal Bir Yaklaşım” başlıklı çalışması ile 2018 yılında tamamladı. 2006-2011 yılları arasında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni; 2011-2019 yılları arasında Eskişehir Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde araştırma görevlisi olarak çalıştı. 2015-2016 yıllarında Giessen Üniversitesi İslam İlahiyatı ve Eğitimi Bölümü’nde (Almanya) TÜBİTAK bursiyeri olarak misafir araştırmacı statüsünde araştırmalarını sürdürdü. Ağustos 2019 tarihinden itibaren Eskişehir Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde öğretim üyesi olarak görevine devam etmektedir. Ahlak ve değerler eğitimi, din eğitiminde program geliştirme ve
değerlendirme ile eğitim felsefesi konularında yayınlanmış makaleleri ve çeşitli sempozyumlarda sunulmuş bildirileri bulunmaktadır. Evli ve iki çocuk babasıdır.
Ahmet Yapıcı (Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye)
Aziz Talbani (İsmailiyye Araştırmaları Enstitüsü, Birleşik Krallık)Ayşen Gürcan (Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye)
Cihad Demirli (İstanbul Ticaret Üniversitesi, Türkiye)
Enver Osman Kaan (Marmara Üniversitesi, Türkiye)
Faik Tanrıkulu (İstanbul Medipol Üniversitesi, Türkiye)
Glenn Hardaker (Brunei Darussalam Üniversitesi, Brunei)
Golnar Mehran (Alzahra Üniversitesi, İran)
Hasan Kaplan (İbn Haldun Üniversitesi)
Hüseyin Korkut (Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı, Türkiye)
M. Niaz Asadullah (Malezya Üniversitesi, Malezya)
Muhammet Öztabak (Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Türkiye)
Muhiddin Okumuşlar (Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye)
Mustafa Karapınar (İbn Haldun Üniversitesi, Türkiye)
Ömer Akgül (Üsküdar Üniversitesi, Türkiye)
Ronald Lukens Bull (North Florida Üniversitesi, ABD)
Saeeda Shah (Leicester Üniversitesi, Birleşik Krallık)
Saliha Uysal (İstanbul Üniversitesi, Türkiye)
Soon-Yong Pak (Yonsei Üniversitesi, Kore)
Süleyman Doğan (Yıldız Teknik Üniversitesi)
Terence Lovat (Newcastle Üniversitesi, Avusturalya, Emekli)
Umut Kaya (Marmara Üniversitesi, Türkiye)