avatar
Ahmet Koç Doç. Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, İLAHİYAT PR.
Yayın 23 Hakemlik 38 CrossRef Atıf 42 TR Dizin Atıf 26
23 Yayın
38 Hakemlik
42 CrossRef Atıf
26 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Yönetimi Öğretim Teknolojileri Din Eğitimi Dini Araştırmalar (Diğer) İslam Araştırmaları (Diğer)

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, İLAHİYAT PR.

Popüler Yayınları

2

2

892

1

2

614

İmam hatip lisesi öğretmenlerinin örgütsel güven algıları
Yazarlar: Ahmet Koç
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 706

0

1

706

2

1

3454

İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları ile Okula Bağlılıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ahmet Koç
Yayın Bilgisi: 2021 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.822914
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 606

3

1

606

Yayınlar

Eşler Arasında Algılanan Manevi Doyum Ölçeği (EŞMDÖ)
DOI: 10.51553/bozifder.1336842
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 161

0

161

Ailede Çocuklarda ve Ergenlerde Algılanan Manevi Doyum Ölçeği (AÇAMDÖ)
Yayın Bilgisi: 2023 , Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.1336900
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 184

0

184

Din Öğretiminde Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri
Yazarlar: Ahmet Koç
Yayın Bilgisi: 2023 , Talim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 768

0

768

2

614

Ders Değerlendirme Ölçeği (DDÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2022 , Dini Araştırmalar
DOI: 10.15745/da.1159706
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1213

0

1213

COVID-19 SALGINI İNANÇ İLİŞKİSİ
DOI: 10.33415/daad.1027706
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1260

0

1260

Bir Öğretim Materyali Olarak Medya Haberlerinin Din Eğitiminde Kullanılması
Yazarlar: Ahmet Koç
Yayın Bilgisi: 2021 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.871575
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2296

0

2296

0

767

1

606

2

892

0

628

0

1070

0

489

0

1557

0

687

Kur’an Kursu Öğreticilerinin Meslekî Doyum Düzeyleri
DOI: 10.34085/buifd.702108
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 767

0

767

Hz. Peygamber’in (s.a.s) Bir Eğitim-Öğretim Uygulaması Olarak Sözlerini Ayetlerle Delillendirmesi
Yazarlar: Ahmet Koç
Yayın Bilgisi: 2020 , İslami İlimler Dergisi
DOI: 10.34082/islamiilimler.748714
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 876

0

876

0

942

1

706

Küşmîhenî ve Hadis Cüzü
Yazarlar: Ahmet Koç
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1229

0

1229

Yayınlar

1

2

614

COVID-19 SALGINI İNANÇ İLİŞKİSİ
DOI: 10.33415/daad.1027706
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1260

4

0

1260

Bir Öğretim Materyali Olarak Medya Haberlerinin Din Eğitiminde Kullanılması
Yazarlar: Ahmet Koç
Yayın Bilgisi: 2021 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.871575
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2296

1

0

2296

2

1

3454

2

0

767

İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Okul İklimi Algıları ile Okula Bağlılıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ahmet Koç
Yayın Bilgisi: 2021 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.822914
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 606

3

1

606

2

2

892

3

0

628

3

0

1070

KKTC Hala Sultan İlahiyat Koleji Mezunlarının Kurumsal Memnuniyet ve Aidiyet Düzeyleri
Yazarlar: Ahmet Koç
DOI: 10.17859/pauifd.806815
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 489

2

0

489

17

0

1557

1

0

687

Kur’an Kursu Öğreticilerinin Meslekî Doyum Düzeyleri
DOI: 10.34085/buifd.702108
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 767

1

0

767

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.