avatar
Kasım Kocaman Doç. Dr. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi
Yayın 12 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 17
12 Yayın
42 Hakemlik
17 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi İslam Eğitim Tarihi Osmanlı Eğitim Tarihi Yaygın Din Eğitimi Hitabet ve Mesleki Uygulama Din Eğitiminde Program Geliştirme

Kurum

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi

Popüler Yayınları

0

3

838

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2829

6

3

2829

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1655

0

2

1655

2

2

2193

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 865

1

2

865

Yayınlar

Tohum Dergisinde İmam-Hatip Okulları
DOI: 10.20486/imad.1459677
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 528

1

528

1

571

Evliya Çelebi’nin Osmanlı Coğrafyasındaki Medreselerle İlgili İzlenimleri
Yayın Bilgisi: 2024 , Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1437833
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 800

1

800

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2829

3

2829

3

838

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 865

2

865

1

1022

Ramazan Tayfa Çizgi Filminin Din ve Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1576

1

1576

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1655

2

1655

2

2193

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5255

1

5255

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3432

1

3432

Yayınlar

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2829

6

3

2829

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 865

1

2

865

PAYDAŞ OLARAK ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN KDP İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ: BİR SWOT ANALİZİ
DOI: 10.17498/kdeniz.1082579
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1022

1

1

1022

2

2

2193

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5255

4

1

5255

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3432

3

1

3432

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.