avatar
Kasım Kocaman Doç. Dr. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi
Yayın 12 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 14
12 Yayın
31 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi İslam Eğitim Tarihi Osmanlı Eğitim Tarihi Yaygın Din Eğitimi Hitabet ve Mesleki Uygulama Din Eğitiminde Program Geliştirme

Kurum

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi

Popüler Yayınları

0

3

505

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2055

5

2

2055

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1355

0

2

1355

2

2

1569

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 469

0

2

469

Yayınlar

Tohum Dergisinde İmam-Hatip Okulları
DOI: 10.20486/imad.1459677
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 184

1

184

1

136

Evliya Çelebi’nin Osmanlı Coğrafyasındaki Medreselerle İlgili İzlenimleri
Yayın Bilgisi: 2024 , Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1437833
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

1

564

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2055

2

2055

3

505

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 469

2

469

1

846

Ramazan Tayfa Çizgi Filminin Din ve Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1271

1

1271

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1355

2

1355

2

1569

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4773

1

4773

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3079

1

3079

Yayınlar

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2055

5

2

2055

PAYDAŞ OLARAK ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN KDP İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ: BİR SWOT ANALİZİ
DOI: 10.17498/kdeniz.1082579
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 846

1

1

846

2

2

1569

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4773

3

1

4773

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3079

3

1

3079

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.