avatar
Kasım Kocaman Doç. Dr. BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ, İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 12 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 15
12 Yayın
29 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi İslam Eğitim Tarihi Osmanlı Eğitim Tarihi Yaygın Din Eğitimi Hitabet ve Mesleki Uygulama Din Eğitiminde Program Geliştirme

Kurum

BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ, İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

3

574

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2160

6

2

2160

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1425

0

2

1425

2

2

1694

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

0

2

541

Yayınlar

Tohum Dergisinde İmam-Hatip Okulları
DOI: 10.20486/imad.1459677
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 286

1

286

1

255

Evliya Çelebi’nin Osmanlı Coğrafyasındaki Medreselerle İlgili İzlenimleri
Yayın Bilgisi: 2024 , Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1437833
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 626

1

626

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2160

2

2160

3

574

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

2

541

1

885

Ramazan Tayfa Çizgi Filminin Din ve Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1360

1

1360

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1425

2

1425

2

1694

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4895

1

4895

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3158

1

3158

Yayınlar

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2160

6

2

2160

PAYDAŞ OLARAK ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN KDP İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ: BİR SWOT ANALİZİ
DOI: 10.17498/kdeniz.1082579
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 885

1

1

885

2

2

1694

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4895

3

1

4895

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3158

3

1

3158

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.