avatar
Kasım Kocaman Doç. Dr. BILECIK SEYH EDEBALI UNIVERSITY
Yayın 12 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 17
12 Yayın
42 Hakemlik
17 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi İslam Eğitim Tarihi Osmanlı Eğitim Tarihi Yaygın Din Eğitimi Hitabet ve Mesleki Uygulama Din Eğitiminde Program Geliştirme

Kurum

BILECIK SEYH EDEBALI UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

3

902

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3010

6

3

3010

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1725

0

2

1725

2

2

2304

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 912

1

2

912

Yayınlar

Tohum Dergisinde İmam-Hatip Okulları
DOI: 10.20486/imad.1459677
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 602

1

602

1

673

Evliya Çelebi’nin Osmanlı Coğrafyasındaki Medreselerle İlgili İzlenimleri
Yayın Bilgisi: 2024 , Hitit İlahiyat Dergisi
DOI: 10.14395/hid.1437833
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 833

1

833

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3010

3

3010

3

902

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 912

2

912

1

1045

Ramazan Tayfa Çizgi Filminin Din ve Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1660

1

1660

Bangladeş'te Dinî/İslamî Eğitim Kurumları: Medreseler
Yayın Bilgisi: 2021 , Talim
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1725

2

1725

2

2304

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5363

1

5363

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3501

1

3501

Yayınlar

İlk Dönem Mezunu Aday Kur’an Kursu Öğreticilerine Göre Diyanet Akademisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1429639
ATIF 6 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3010

6

3

3010

İslam Geleneğinde Müslümanların Çocuklarına Kur’an’ı Öğretme Motivasyonları
Yayın Bilgisi: 2023 , Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1387912
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 912

1

2

912

PAYDAŞ OLARAK ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN KDP İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ: BİR SWOT ANALİZİ
DOI: 10.17498/kdeniz.1082579
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1045

1

1

1045

2

2

2304

OSMANLI MEDRESE SİSTEMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
DOI: 10.20486/imad.351267
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5363

4

1

5363

TASAVVUFTA İNSANIN EĞİTİM SÜRECİNDE AŞILMASI GEREKEN ENGEL: DÜNYA
DOI: 10.20486/imad.77174
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3501

3

1

3501