Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
İshak Tekin
İshak Tekin
Doç. Dr.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
29
9
Yayın
38
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
0000-0002-3850-5691
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Değerler Eğitimi
Din Eğitimi
İslam Araştırmaları (Diğer)
Kurum
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Z Kuşağının Dindarlık Eğilimleri
Yazarlar:
İshak Tekin
, Sena Gökçe
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Talim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
0
ATIF
2
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahlak Eğitiminde Beceri Merkezli Öğrenme
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548355
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
4
ATIF
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahlak Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.1104203
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
1
ATIF
1
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Lisansüstü Eğitim Farkındalıkları ve Lisansüstü Eğitim Niyetleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.51702/esoguifd.1136801
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
1
ATIF
1
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlahiyat Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Lisansüstü Eğitim Farkındalıkları ve Lisansüstü Eğitim Niyetleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.51702/esoguifd.1136801
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
1
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahlak Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.1104203
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
1
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z Kuşağının Dindarlık Eğilimleri
Yazarlar:
İshak Tekin
, Sena Gökçe
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Talim
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
2
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahlak Eğitiminde Beceri Merkezli Öğrenme
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548355
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mülteci Öğrencilerin Eğitim Sorunları, Eğitim ve Din Eğitiminden Beklentileri: Eskişehir Örneği
Yazarlar:
Aybiçe Tosun
,
Ayşe Yorulmaz
,
İshak Tekin
,
Kübra Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.457087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5206
0
FAVORİ
5206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahlaki Olgunluk Kavramı Üzerine Kuramsal Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7543
0
FAVORİ
7543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876-1923 Yılları Arasında Çocuk Eğitimi Konusunda Yazılmış Kitapların İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3973
0
FAVORİ
3973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pozisyon ve Diyalog: Din Derslerinin Çok Çeşitli Toplumlardaki Geleceği
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Allah İnancının Öğretimine İlişkin Etkinlik Örneklerinin İncelenmesi
Yazarlar: Mizrap Polat,
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8264
0
FAVORİ
8264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
Talim
Editörlük
Eskiyeni
Alan Editörü
Talim
Teknik Editör , Alan Editörü , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Eskiyeni
Talim
Hakemlik
Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bilimname
Değerler Eğitimi Dergisi
Dergiabant
Edebali İslamiyat Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Eskiyeni
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hitit İlahiyat Dergisi
İlahiyat Tetkikleri Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
Kader
Kocatepe İslami İlimler Dergisi
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
Medya ve Din Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Rumeli İslam Araştırmaları Dergisi
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Talim
Tefsir Araştırmaları Dergisi
Trabzon İlahiyat Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
ULUM
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler İnceleme Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlahiyat Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Lisansüstü Eğitim Farkındalıkları ve Lisansüstü Eğitim Niyetleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.51702/esoguifd.1136801
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
1
ATIF
1
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahlak Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.1104203
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
1
ATIF
1
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahlak Eğitiminde Beceri Merkezli Öğrenme
Yazarlar:
İshak Tekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548355
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
4
ATIF
1
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mülteci Öğrencilerin Eğitim Sorunları, Eğitim ve Din Eğitiminden Beklentileri: Eskişehir Örneği
Yazarlar:
Aybiçe Tosun
,
Ayşe Yorulmaz
,
İshak Tekin
,
Kübra Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.457087
ATIF
25
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5206
25
ATIF
0
FAVORİ
5206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat