Gonca INCE Assoc. Prof. Dr. Çukurova Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi
Publication 8 Review 11 CrossRef Cited 4
8 Publication
11 Review
4 CrossRef Cited
Followers
Following

Research Fields

Physical Training, Sports and Physical Activity for Disabled Physical Activity and Health Physical Fitness

Bio



GONCA İNCE
DOÇENT


E-Posta Adresi : gince@cu.edu.tr
Telefon (İş) : 3223387001-118
Telefon (Cep) :
Çukurova Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, Spor-Sağlık Bilimleri A.B.D.  Balcalı/ADANA




Öğrenim Bilgisi



Doktora ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETİMİ ANABİLİM DALI

1998
Mayıs/2003
Tez adı: Ankilozan spondilitli hastalarda, eğitim ve egzersiz programlarının, hastalık aktivitesi ve fonksiyonel duruma etkileri (2003) Tez Danışmanı:(TUNAY SARPEL)




Yüksek Lisans ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
TIP FAKÜLTESİ/DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON ANABİLİM DALI

1992
Nisan/1995
Tez adı: Farklı aktivite düzeylerine sahip olan allerjik astımlı çocukların solunum ve egzersiz kapasitelerinin değerlendirilmesi (1995) Tez Danışmanı:(MUSTAFA KAMİL GÖNCÜ)




Lisans ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BÖLÜMÜ

1987
1/Haziran/1991



Görevler


DOÇENT ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SPOR SAĞLIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI (Üniversitelerarası kurul başkanlığı doçentlik yönetmeliği hükümlerince)
2018


YARDIMCI DOÇENT ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SPOR SAĞLIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI)
2006


ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR) ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SPOR SAĞLIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI)
2003-2006


ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SPOR SAĞLIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI)
1996-2003


ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ (BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ)
1992-1996


Yönetilen Tezler


1


Yüksek Lisans
2020

1. KURT ALİ HIDIR, (2020). Genç futbolcuların dikkat özellikleri ile çeviklik sürat ve teknik indeks puanları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı


2019

2. EKERER CEYLAN, (2019). Üniversite Öğrencilerinde 8 Haftalık Brain Gym Aktivite Programının Yönetici Fonksiyonları Üzerine Etkisi, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı



3. BAŞ SÜLEYMAN SERHAT, (2019). Sekiz Haftalık Arttırılmış Dışsal Odaklı Antrenman Programının İlköğretim Öğrencilerinin Dikkat, Denge ve Reaksiyon Becerileri Üzerine Etkisi, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı


2016

4. KİMYON BÜLENT, (2016). Türkiye görme engelliler goalball sporcularının fiziksel uygunluk ve antropometrik özelliklerinin müsabaka başarıları ile karşılaştırılması, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı



5. ÖZGÜVEN DUMAN PINAR, (2016). Sekiz istasyonlu dairesel antrenman programının, 10-12 yaş arası çocukların bourdon dikkat testi sonuçları üzerine etkisi, Çağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Psikoloji Anabilim Dalı


2011

6. ÖZANDAÇ SEMA, (2011). 8 haftalık multi-model egzersiz programının Serebral palsi'li çocukların fonksiyonları üzerine etkileri, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı


2009

7. POLAT GÜL, (2009). 9?12 yaş grubu çocuklarda 12 haftalık temel badminton eğitimi antrenmanlarının motorik fonksiyonları ve reaksiyon zamanları üzerine etkileri, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı


2008

8. PAZARÖZYURT İLKE, (2008). Elit bayan basketbolcularda antropometrik özellikler, dikey sıçrama ve omurga esnekliğinin mevkilere göre incelenmesi, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı


2007

9. TORUN VOLKAN, (2007). Eskrim Sporuna Yeni Başlayan 912 Yaş Grubu Çocuklarda Temel Eskrim Çalışmaları Ve Sürat Antrenmanlarının Reaksiyon Zamanları Üzerine Etkileri, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Diğer


Doktora
2015

10. ARSLAN ERSİN, (2015). 12 haftalık egzersiz programının otizmli çocukların motor yeterlilik ve fiziksel uygunluk düzeylerine etkisi, Çukurova Üniversitesi->Sağlık Bilimleri Enstitüsü->Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı



Projelerde Yaptığı Görevler:
12 haftalık Temel Karate ve Salsa Dans antrenmanının Statik Denge Vücut Kitle İndeksi ve Motorik Özelliklere Etkisinin İncelenmesi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü:TÜRKERİ CENAB,Araştırmacı:SEVİMLİ DİLEK,Araştırmacı:İNCE GONCA, , 10/05/2018 (Devam Ediyor) (ULUSAL)
1.

TÜBİTAK 2237-A kapsamında “ Otizm Spektrum Bozukluğu ve Motor Beceri”, Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Uzman:AKSOY AYŞE BELGİN,Uzman:DOĞAN HANDAN,Eğitmen:FAZLIOĞLU YEŞİM,Eğitmen:İNCE GONCA,Eğitmen:DAĞSEVEN EMECEN DENİZ,Yürütücü:ÖZER DİLARA FATOŞ,Uzman:PINAR SALİH,Uzman:ARAL NERİMAN,Uzman:İFTAR GÖNÜL SELVER,Eğitmen:YANARDAĞ MEHMET,Eğitmen:OLÇAY GÜL SERAY,Eğitmen:DEĞİRMENCİ HATİCE DENİZ,Uzman:AKTOP ABDURRAHMAN,Uzman:SARP ARİFE KEBİRE NİLGÜN,Uzman:ŞAHİN GÜLŞAH,Eğitmen:AYDIN MENŞURE,Eğitmen:ATAMAN YANCI HANİFE BANU,Eğitmen:GENÇ TOSUN DERYA,Eğitmen:NALBANT SİBEL,Eğitmen:YILMAZ AKYÜZ ELVAN, , 24/06/2019 - 28/06/2019 (ULUSAL)
2.

Engelliler için Spor Asistanlığı Eğitimi, Avrupa Konseyi, Eğitmen:İNCE GONCA,Eğitmen:BİLİR FATMA PERVİN,Eğitmen:ARI TURAN, , 03/11/2009 - 13/11/2009 (ULUSLARARASI)
3.


İdari Görevler
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SPOR SAĞLIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
Anabilim Dalı Başkanı
2019



2


ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SPOR SAĞLIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
Anabilim Dalı Başkanı
2018

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SPOR SAĞLIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
Anabilim Dalı Başkanı
2006-2015

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU/ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Bölüm Başkanı
2009-2012



Bilimsel Kuruluşlara Üyelikler
1. Engelli Bireyler için Fiziksel Aktivite Derneği, Üye , 2009
2. Spor Bilimleri Derneği, Üye , 1998


Ödüller

1. Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi’nde ‘Hareket ve Antrenman’ alanındaSözel Sunum üçüncüsü, CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ, 2017


2. YILIN ÖZGÜN PROJESİ, GEDİK ÜNİVERSİTESİ/ GEDİK HOLDİNG A.Ş., 2016

3. BİLİMSEL YAYIN ÖDÜLÜ, TÜBİTAK, 2006


Eserler
Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
Kimyon Bülent, İNCE GONCA (2020). The Comparison of Physical Fitness, Anthropometric Characteristics, and Visual Acuity of Goalball Players with Their Right Shot Performance. JOURNAL OF VISUAL IMPAIRMENT BLINDNESS, 114(6), 516-530., Doi: 10.1177/0145482X20972501 (Yayın No: 6645370)
1.


ARSLAN ERSİN, İNCE GONCA, AKYÜZ MURAT (2020). Effects of a 12-week structured circuit exercise program on physical fitness levels of children with autism spectrum condition and typically developing children. International Journal of Developmental Disabilities, 1-11. (Yayın No: 6449582)
2.


ÖZANDAÇ SEMA,YÜCEL AHMET HİLMİ, İNCE GONCA (2020). The effects of an eight-week multi-model sport activity home programme on function of children with cerebral palsy. Biomedical Human Kinetics, 12(1), 105-114., Doi: 10.2478/bhk-2020-0014 (Yayın No: 6207602)
3.


İNCE GONCA, ÖZANDAÇ SEMA,YÜCEL AHMET HİLMİ (2020). Evaluation of measurement methods in determining muscle strength of down syndrome and typically developing individual. Advance in Rehabilitation, 34(1), 1-12., Doi: 10.5114/areh.2020.93614 (Yayın No: 6191906)
4.


İNCE GONCA, YILDIRIM Ali (2018). The Effect of Apparatus Use on Athletes’ Attention Performance in Sports Branches Playing with Ball: Pilot Study. International Journal of Sport, Exercise Training Sciences, 4(4), 122-130., Doi: 10.18826/useeabd.445340 (Yayın No: 4701941)
5.


İNCE GONCA, ULUÖZ EREN (2017). Comparison of Lower and Upper Extremity Strength of Individuals with Down Syndrome in Terms ofAge Groups and Gender. G Y M N A S I U M ScientificJournal of Education, Sports, and Health, 18(1), 56-66. (Yayın No: 3796699)
6.


İNCE GONCA (2017). Effects of 8-Week Ballhandling Traning Program On Upper-Lower Extremity Strength Of Individuals With Down Syndrome. European Journal of Special Education Research, 2(3), 88-106., Doi: 10.5281/zenodo.377029 (Yayın No: 3452442)
7.


İNCE GONCA, TÜRKERİ CENAB (2016). Physical Fitness And Anthropometric Profiles OfThe Turkish Special Athletes National Swimming Team. Sport Science, 9(2), 83-91. (Yayın No: 3452401)
8.


TORUN VOLKAN, İNCE GONCA, DURGUN BEHİCE (2012). The Effects Of Basic Fencing Studies And Velocity Training On Reaction Time In The 9–12 Year-Old Beginners Of Fencing. Sport Science , 5(1), 59-66. (Yayın No: 3449472)
9.


YAPRAK YILDIZ, DURGUN BEHİCE, İNCE GONCA (2010). Relations Between Anthropometric Parameters and Spine Flexibility and Motor Performance in Young Subjects. Medicina Sportiva, 6(4), 1479-1486. (Yayın No: 3449450)
10.


İNCE GONCA, ÇELİK GÜRBÜZ TUĞBA, DİKİCİ KAMİL (2010). Üniversiteler Hentbol B Kategorisindeki Takımların, Mevkilerine Ve Demografik Özelliklerine Göre Problem Çözme Becerilerinin Karşılaştırılması. Milli Eğitim Dergisi, 39(188), 282-293. (Yayın No: 3457213)
11.


İNCE GONCA, SARPEL TUNAY,DURGUN BEHİCE,ERDOĞAN ŞEREF (2006). Effects of a multimodal exercise program for people with ankylosing spondylitis. Physical therapy, 86(7), 924-935. (Yayın
12.



3


Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
No: 3458768)


B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :
Ekerer Ceylan, İNCE GONCA, Över Mehmet Fahrettin (2020). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE 8 HAFTALIK BRAİN GYM AKTİVİTE PROGRAMININ YÖNETİCİ FONKSİYONLARI ÜZERİNE ETKİSİ. 18 th. International Sport Science Congress, 1(1), 547-548. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:6645449)
1.


CAN OKAY, ULUÖZ EREN, İNCE GONCA (2019). Türkiye’de Otizm ve Fiziksel Aktivite Üzerine Yapılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi. 17 th International Sport Science Congress, 1632-1637. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5780220)
2.


YILMAZ ATİKE, İNCE GONCA, KIRIMOĞLU HÜSEYİN (2018). Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Düzeyleri ve Kaynaştırma Eğitimine Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4734413)
3.


İNCE GONCA, AKIN ŞENKAL ÖZGÜL (2018). The Comparison of Assertiveness Status According to Visual Acuity of Men Athletes with Visually Impaired who Played in Different Sport Branches. ıconsen 2018 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4477928)
4.


ÖZANDAÇ SEMA, İNCE GONCA (2018). Multi-Model Ev Egzersiz Programlarının Serebral Palsi’xxli Çocukların Fonksiyonları Üzerine Etkileri. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4700491)
5.


İNCE GONCA, Yıldırım A Serhan (2017). The Acute Effect Of Static Strething At Different Knee Angles and Durations On Performance Of Vertical Jump. World Congress of Sport Sciences Researches, 509-510. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3761340)
6.


AKIN ŞENKAL ÖZGÜL, İNCE GONCA (2017). Communication Skills Survey for Autism Spectrum Disorder in Special Talent Exam of The College of Physical Education and Sport: A Meta Analysis Study. 3rd International Physical Education and Sport Congress forDisabled, 113-114. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3761003)
7.


İNCE GONCA, AKIN ŞENKAL ÖZGÜL (2017). The Reading Comprehension Skills Tests For Intellectual Disability in Special Talent Exam of The College of Physical Education and Sport: A Preliminary Study. 3rd International physical education and sport congressfor the disabled, 85-86. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3760801)
8.


İNCE GONCA, DELİKÇİ HATİCE (2016). Down Sendromlu Bireylerin Üst Extremite Kuvvet Ölçümlerinin Farklı Yöntemlerle Karsılastırılması. III. ELMIS (TT And VES) INTERNATIONAL SPECIAL EDUCATION CONGRESS, 505-510. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4795353)
9.


ARSLAN ERSİN, İNCE GONCA (2015). 12 Haftalık Egzersiz Programının Atipik Otizimli Çocukların Kaba Motor Beceri Düzeylerine Etkisi. 4th International ULEAD Congress, 60-60. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:6066897)
10.


TÜRKERİ CENAB, İNCE GONCA (2012). According to Body Mass Index, Some Of The Members Of The Police Officers Of The Prevalence Of Obese Classification In Balance And Posture Are The Differences Between Measurements. 12th International Sport Sciences Congress, 276-276. (Özet Bildiri/Poster)(Yayın No:3471012)
11.


İNCE GONCA, DOĞANAY AHMET, SEVİMLİ DİLEK (2000). Üniversite Öğrencilerinin Somatotipleri (Vücut Tipi) ile Problem Çözme Becerisi Algıları Arasındaki İlişki. VI th Sport Sciences Congress (Özet Bildiri/Poster)(Yayın No:3479920)
12.


ÖZTÜRK FÜSUN, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, İNCE GONCA, DURUSOY ENGİN ALTAN, SEVİMLİ DİLEK (1998). Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Özel Yetenek Sınavına Katılan Adayların Durumluluk Kaygı Düzeyleri. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479902)
13.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA, BİLİR FATMA PERVİN, SEVİMLİ DİLEK, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP (1998). Öğrencilerin 19 Mayıs gençlik ve Spor Bayramı Hakkındaki Düşünceleri. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479857)
14.


İNCE GONCA, SARPEL TUNAY, ALTINTAŞ DERYA UFUK, ÖZTÜRK FÜSUN, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP (1998). Allerjik astımlı çocuklarda egzersiz ile egzersiz +bronkadilatatör kullanımının solunum kapasitesine etkisi. 5th International Sport Sciences Congress, 182-182. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3472226)
15.


ÖZTÜRK FÜSUN, ŞAHİN MEHMET, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, İNCE GONCA (1997). Üniversite Gençliğinin Futbolda Takım Tutma Durumlarının Araştırılması. 1th International Symposium of Sport Psycology (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479829)
16.



4


C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:
C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:

Erken Çocuklukta Duyu Eğitimi, Bölüm adı:(Özel Gereksinimli Çocuklarda Duyu ve Fiziksel Egzersiz Eğitimi) (2020)., İNCE GONCA, PEGEM AKADEMİ, Editör:DERETARLA GÜL, Ebru, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 204, ISBN:978-625-7880-29-9, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 6468682)
1.


Çocukta Hareket Gelişimi ve Eğitimi, Bölüm adı:(Özel Gereksinimli Bireyler ve Hareket Eğitimi) (2020)., İNCE GONCA, PEGEM AKADEMİ, Editörler: DERETARLA GÜL, EBRU İNCE, GONCA, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 254, ISBN:978-625-7880-06-0, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 6468649)
2.


Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor (Lisans ve Lisansüstü Öğrenciler İçin), Bölüm adı:(Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunda Tamamlayıcı Tedavi Olarak Egzersiz ve Spor Aktiviteleri) (2018)., İNCE GONCA, Ergun Yayınevi, Editör:Prof.Dr. Fatma Çelik Kayapınar, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 157, ISBN:978-605-9543-35-4, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4701038)
3.



D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
YILMAZ ATİKE, İNCE GONCA, KIRIMOĞLU HÜSEYİN (2020). Beden Eğitimi ve Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik ve Kaynaştırma Eğitimine Bakış Açıları. Trakya Eğitim Dergisi, 10(1), 229-242., Doi: https://doi.org/10.24315/tred.602942 (Kontrol No: 6106689)
1.


İNCE GONCA, YILDIRIM A SERHAN (2019). FARKLI DİZ AÇILARI VE SÜRELERDE YAPTIRILAN STATİK GERMENİN, SIÇRAMA PERFORMANSI ÜZERİNE AKUT ETKİSİ. Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi, 10(1), 1-12., Doi: 10.17155/omuspd.444791 (Kontrol No: 5012917)
2.


İNCE GONCA (2017). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Spor İle İlgili Görüşleri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 18, 1-1., Doi: 10.21565/ozelegitimdergisi.302891 (Kontrol No: 3463902)
3.


İNCE GONCA (2017). The Comparison of Assertiveness Level of Physically Disabled Athletes Who Played in Different Sport Branches. International Journal of Sports Exercise and Training Sciences, 3(1), 1-1., Doi: 10.18826/useeabd.282144 (Kontrol No: 3457225)
4.


ARSLAN ERSİN, İNCE GONCA (2015). 12 HAFTALIK EGZERSİZ PROGRAMININ ATİPİK OTİZMLİ ÇOCUKLARIN KABA MOTOR BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Uluslararası Spor, Egzersiz & Antrenman Bilimi Dergisi, 1(1), 51-62., Doi: 10.18826/ijsets.66769 (Kontrol No: 3457143)
5.


İNCE GONCA (2011). Tekerlekli Sandalye Basketbolu Oynayan Bireylerin Egzersiz Bağımlılığı Durumlarının İncelenmesi.. Selçuk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilim Dergisi, 13, 233-239. (Kontrol No: 3456218)
6.


POLAT GÜNATA GÜL, İNCE GONCA (2011). 9–12 Yaş Grubu Çocukların Motorik Fonksiyonları ve Reaksiyon Zamanları Üzerine 12 Haftalık Temel Badminton Eğitimi Antrenmanlarının Etkileri. Uluslararası Spor Araştırmaları Dergisi (USAD), 3(1), 41-60. (Kontrol No: 3458178)
7.


PAZARÖZYURT İLKE, İNCE GONCA (2009). Elit Bayan Basketbolcularda Antropometrik Özellikler, Dikey Sıçrama ve Omurga Esnekliğinin Mevkilere Göre İncelenmesi. Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Spormetre Dergisi, 7(1), 9-18. (Kontrol No: 3457180)
8.


İNCE GONCA (2009). Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu Özel Yetenek Sınavlarına Katılan Adayların Omurga Hareketlilik Düzeylerinin Yetenek Sınavı Test Sonuçları İle Karşılaştırılması. Celal Bayar Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Bilimleri Dergisi, 4(4), 178-184. (Kontrol No: 3458068)
9.


İNCE GONCA, ŞEN CENGİZ (2006). Adana İlinde Deplasmanlı Ligde Basketbol Oynayan Sporcuların Problem Çözme Becerilerinin Belirlenmesi. Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Spormetre Dergisi, 4(1), 1-10. (Kontrol No: 3455337)
10.


İNCE GONCA (2005). Sedanter Bayanlarda Omurga Hareketlilik Düzeylerine 3 Haftalık Aerobik ve Stretching Hareketlerini İçeren Egzersiz Programının Etkisi. Atatürk Üniversitesi, Journal of Physical Education and Sport Sciences, 7(3), 12-20. (Kontrol No: 3457373)
11.


İNCE GONCA, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, BOSTAN BUDAK DİLEK (2004). Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Özel yetenek Sınavı Adaylarının I. ve II. Hak Sonuçlarının Karşılaştırılması. Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Spormetre Dergisi, 2(1), 5-10. (Kontrol No: 3457170)
12.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP (2000). Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Problem Çözme Becerisi Algıları. Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 2(1), 42-47. (Kontrol No: 3478343)
13.


ÖZTÜRK FÜSUN, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, İNCE GONCA, ŞAHİN MEHMET (1999). Yerel Gazetelerde Sporun Yer Alışı. Celal Bayar Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 3(3), 1-10. (Kontrol No: 3478335)
14.


İNCE GONCA, SARPEL TUNAY, GÖNCÜ MUSTAFA KAMİL, ALTINTAŞ DERYA UFUK, GÜNEŞER SEVAL, ÖZTÜRK FÜSUN (1998). Alerjik Astımlı Çocuklarda, Farklı Fiziksel Aktivite Düzeylerinin Solunum ve Egzersiz Kapasitelerine Etkilerinin Değerlendirilmesi. Türkiye Klinikleri Pediatri Dergisi, 7(1), 7-
15.



5


D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
13. (Kontrol No: 3458847)

FÜSUN ÖZTÜRK, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, SEVİMLİ DİLEK, İNCE GONCA (1997). Beden Eğitimi Öğretmenlerinin 19 Mayıs gençlik ve Spor Bayramı Hakkındaki Görüşleri. Ege Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Performans Dergisi, 3(3), 136-149. (Kontrol No: 3478322)
16.


ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA (1997). Çukurova Üniversitesi Personelinin Sportif Olanaklardan Yararlanma Düzeyleri. Ege Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Performans Dergisi, 3(1), 23-29. (Kontrol No: 3478295)
17.


ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, ÖZTÜRK FÜSUN, KOÇYİĞİT FUAT, İNCE GONCA, OLARU ANA MARİA, SANRI MURAT (1996). 5-6 Yaş Gurubu Çocuklarda 12 Haftalık Jimnastik ve Yüzme Çalışmalarının Esneklik ve Kondisyonel Özellikleri Üzerine Etkisi. Celal Bayar Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, 2(1), 11-21. (Kontrol No: 3478271)
18.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, ŞAHİN MEHMET (1996). Günlük Gazetelerde Sporun Yer Alışı. Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 7(1), 24-32. (Kontrol No: 3478308)
19.


ŞEN CENGİZ, ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA (1995). Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin Sportif ve Eğitimsel Niteliklerinin Belirlenmesi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(13), 55-70. (Kontrol No: 3478217)
20.


İNCE GONCA, ÖZTÜRK FÜSUN, KUTER MURAT, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP (1995). Somatotip ile Boy ve Vücut Ağırlığı Arasındaki İlişki. Ege Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Performans Dergisi, 1(3), 163-167. (Kontrol No: 3478229)
21.


SARPEL TUNAY, ALTINTAŞ DERYA UFUK, İNCE GONCA, GÜZEL RENGİN (1995). The Effect Of Swimming in Asthmatic Children. The Journal of Rheumatology & Medical Rehabilitation, 6(3), 137-140. (Kontrol No: 3458839)
22.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA (1993). Çukurova Üniversitesi Sağlık Meslek Lisesinde Sportif Katılımın Benlik Saygısı Üzerine Etkisi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(9), 111-119. (Kontrol No: 3478164)
23.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA (1993). Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümünün 1992 Yılı Özel Yetenek Sınav Sonuçlarının Analizi. Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 4(3), 13-24. (Kontrol No: 3478179)
24.



E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:
İNCE GONCA (2016). Engelliler İçin Sıradışı Dans Festivali (ENİSDAF). I. Engellilik Araştırmaları Kongresi, 66-66. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3472247)
1.


İNCE GONCA, TUĞAL ÖNDER, ÖZENLİ YARKIN (2014). Erişkin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğunda Düzenli ve Bilinçli Spor Aktivitesinin Etkisi. 50. Ulusal Psikiyatri Kongresi, 25(2), 80-80. (Özet Bildiri/Poster)(Yayın No:3472285)
2.


TUĞAL ÖNDER, ÖZENLİ YARKIN, İNCE GONCA (2014). Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinde Erişkin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin Değerlendirilmesi. 50. Ulusal Psikiyatri Kongresi, 25(2), 81-81. (Özet Bildiri/Poster)(Yayın No:3472286)
3.


CAN HALİL, KAYA YASİN, İNCE GONCA (2014). Engelli Eğitiminde Spor Materyalleri Sergisi (ENESMAS). 7. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi, 352-353. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3472295)
4.


İNCE GONCA, ŞEN CENGİZ, TÜRKERİ CENAB, KIZILKANAT EMİNE DÖNDÜ, ÖZANDAÇ SEMA (2010). Oturarak voleybol Türkiye Şampiyonası’na katılan erkek sporcuların antropometrik profillerinin belirlenmesi. II. Ulusal Engelli Bireyler için Fiziksel Aktivite Çalıştayı, 76-87. (Tam Metin Bildiri/Poster)(Yayın No:3472148)
5.


İNCE GONCA (2010). Otizm ve Spor Kısa Eğitici Film Hazırlama. II. Ulusal Engelli Bireyler için Fiziksel Aktivite Çalıştayı, 62-63. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3472161)
6.


ŞEN CENGİZ, İNCE GONCA (2007). Türkiye’deki Özel Eğitim Kurumlarında Uygulanan Beden Eğitimi Derslerinin Durumunun İncelenmesi. Ulusal Beden Eğitimi Ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3472185)
7.


SEVİMLİ DİLEK, KOÇYİĞİT FUAT, GÖKEL YÜKSEL, İNCE GONCA (2003). Farklı Yaş Gruplarındaki Çocuklarda aerobik Egzersizin Kardio-Pulmoner Sistem Üzerine Etkisi. IX. Ulusal Spor Hekimliği Kongresi, 432-432. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3472236)
8.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP (1997). Türkiye’deki Beden Eğitimi ve Spor Öğrenimi Gören Öğrencilerin Branşları ile Sigara İçme Alışkanlıklarının Karşılaştırılması. VI.Ulusal Spor Hekimliği Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479597)
9.


ÖZTÜRK FÜSUN, ZÜLKADİROĞLU ZEYNEP, İNCE GONCA (1996). Beden Eğitimi ve Spor Bölümleri ve Yüksekokullarına Devam Eden Öğrencilerin Sigara İçme Alışkanlıkları. IV. Spor Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479587)
10.



6


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA (1994). Orta Öğretim Akademik Başarı Puanlarının Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Özel Yetenek Sınav Sonuçlarına Etkisi. Spor Bilimleri III. Ulusal Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479539)
11.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA, SANRI MURAT (1994). Stajın Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarına Etkisi. Spor Bilimleri III. Ulusal Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479527)
12.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA (1994). Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü Öğrencilerinin Orta Öğretim Akademik Başarı Puanlarıyla Teorik ve Uygulamalı Derslerdeki Başarılarının İlişkisi. Spor Bilimleri III. Ulusal Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479532)
13.


İNCE GONCA, MARTI LEYLA, CABAROĞLU NEŞE, ARTOK FİGEN (1994). Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bölüm Öğrencilerinin Vizeler Öncesindeki Kaygı Düzeylerinin Başarılarına Etkisi. I. Eğitim Bilimleri Kongresi, 3, 1017-1021. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3479552)
14.


ÖZTÜRK FÜSUN, İNCE GONCA (1993). Adana İli Orta Öğretimde Sportif Katılımın Benlik Saygısı Üzerine Etkisi. Eğitim Kurumlarında Beden Eğitimi ve Spor II. Ulusal Sempozyumu, 333-344. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3478352)
15.



F. Sanat ve tasarım etkinlikleri :
Uluslararası, DANS GÖSTERİLERİ/EĞİTMENLİK/, 15.09.2018-16.09.2018, ADANA ULUSLARARASI ÇOCUK-SANAT BİENALİ
ENGELLİ ÇOCUKLAR İÇİN / OYUNLA SPOR ATÖLYESİ, Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Y.O. Dans Salonu, (No: 241424)
1.



Diğer Yayınlar
ÖZANDAÇ SEMA, UYGUR AYŞE GÜL, İNCE GONCA, YÜCEL AHMET HİLMİ (2018). Serebral Palsi’de Tedavi Yöntemleri Olarak Yüzme ve Su İçi Terapi. Cukurova University Archives Medical Review Journal, 27(3), 274-286., Doi: 10.17827/aktd.365757 (Uluslararası) (Hakemli) (MAKALE Derleme Makale) (Yayın No: 4701620)
1.


İNCE GONCA, SARPEL TUNAY (2006). Ankilozan Spondilit Tedavisinde Egzersizin Önemi. Spormetre Dergisi, 4(4), 155-161. (Ulusal) (Hakemli) (MAKALE Derleme Makale) (Yayın No: 3459269)
2.


İNCE GONCA (1994). The Importance and Need of Physical Fitness in Turkish Sport. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(10), 83-93. (Ulusal) (Hakemli) (MAKALE Derleme Makale) (Yayın No: 3478188)
3.



Editörlük

1.
ACTA KINESIOLOGICAInternational scientific journal of kinesiology (SCI-Expanded), Dergi, ’xxŠtamparija Fojnica’xx 71270 Fojnica, Gornjevakufska 13., BH


2.
Çocukta Hareket Gelişimi ve Eğitimi, Kitap, Editör, PEGEM AKADEMİ, 27.09.2020



Üniversite Dışı Deneyim
1991-1992 Beden Eğitimi Öğretmeni
Adana Fen Lisesi, , (Diğer)





Sertifika

1. 3rd International Physical Education and Sports Congress for the Disabled, Uluslararası Engellilerde Beden Eğitimi ve Spor ile ilgili tüm konular (spor-sağlık, Antrenman Bilimleri, Yöneticilik, Psiko-sosyal alan, Rekreasyon vb.) tartışılmıştır. Ayrıca, Engelliler için Spor Çalıştayı düzenlenmiştir., Selçuk Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, Sertifika, 20.10.2017 -21.10.2017 (Uluslararası)



2. 1. Engellilik Araştırmaları Kongresi, Tüm Türkiye genelinde engellilere yönelik yapılmış olan araştırma, proje sunumlarının gerçekleştiği bir kongre olmuştur., İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ KONGRE VE KÜLTÜR MERKEZİ, Sertifika, 24.11.2016 -25.11.2016 (Ulusal)



3. ELMIS 2016 TT and VES (including art education) Congress, Uluslararası özel eğitim konularını içeren çalışmaların yer aldığı bir kongre olmuştur., Ereğli, Sertifika, 12.05.2016 -15.05.2016 (Uluslararası)


4. 4th International ULEAD Congress, International Congress on Research in Sports Sciences, Spor Bilimleri ile ilgili yapılmış bildiriler sunulmuştur., Çanakkale 18 Mart Universitesi, Sertifika, 10.09.2015 -13.09.2015 (Uluslararası)



7



5. 13th International Sport Sciences Congress, Uluslararası spor bilimleri ile ilgili (sağlık, engellilerde spor, psiko-sosyal alanlar, yönetim vb.) konularda yapılmış sözlü ve poster bildiriler sunulmuştur., Selçuk Üniversitesi, Sertifika, 07.11.2014 -09.11.2014 (Uluslararası)



6. 19th International Symposium of Adapted Physical Activity, Uluslararası Adapte edilmis beden eğitimi ile ilgili work shoplar gösterildi. Ayrıca, sözlü ve poster bildiri sunumları yapıldı., Yeditepe University, Sertifika, 19.06.2013 -23.06.2013 (Uluslararası)



7. 8. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Beden Eğitimi ve Spor alanında sözlü ve poster bildiri sunumları olmuştur., Mersin Üniversitesi, Sertifika, 25.04.2013 -27.04.2013 (Ulusal)


8. III. Egzersiz Fizyolojisi Sempozyumu, Egzersiz fizyolojisi alanında birçok sözlü ve poster bildiri sunulmuştur., Çukurova Üniversitesi, Sertifika, 13.05.2011 -15.05.2011 (Ulusal)


9. I. Uluslararası Katılımlı Engellilerde Beden Eğitimi ve Spor Kongresi, Ulusal ve uluslararası katılımlı engelliler ve spor alanlarında çalışan araştırmacıların sözlü ve poster bildirileri sunulmuştur. Davetli konuşmacılar olmuştur., Selçuk Üniversitesi, Sertifika, 05.05.2011 -07.05.2011 (Ulusal)



10. 11th International Sport Science Congress, Uluslararası spor bilimleri ile ilgili sözel ve poster bildiriler sunulmuştur., Antalya, Sertifika, 10.11.2010 -12.11.2010 (Uluslararası)


11. LLP LDV TRANSFER OF INNOVATION SPORTS FOR DISABLED_ENABLE TO PARTICIPATE, "Sports for Disabled-Enable to Participate" Leanardo da Vinci Transfer of Innovation Projesi hakkında bigilendirme ve görüş alış verişi yapılmıştır., Adana Eğitim Gönüllüleri Derneği, Sertifika, 16.04.2009 -16.04.2009 (Uluslararası)



12. Zihinsel Engelli Bireylerin Eğitimine Yönelik Sherborne Gelişimsel Hareket 2. Basamak Temel Eğitim Kursu Uluslararası Sertifikası, Sherbone eğitiminin 2. basamak temel eğitimine katılacak kursiyerlerin engelli bireylere 12 saatlik zorunlu sherborne eğitimi yaptırmaları gerekmektedir. Bu 12 saatlik eğitim boyunca hazırlayacakları 5dk. sunum ve video gösterileri sonrasında sunumu kabul edilen kursiyerlere uluslararası nitelikte sertifika belgesi verilmiştir., Akdeniz Üniversitesi, Sertifika, 28.03.2008 -28.03.2008 (Ulusal)



13. Zihinsel Engelli Bireylerin Eğitimine Yönelik Sherborne Gelişimsel Hareket 1. Basamak Temel Eğitim Kursu Sertifikası, Veronika Sherborne tarafından engelli bireylere yönelik yaptırılan ve "sherborne gelişimsel hareket eğitimi" olarak adlandırılan temel eğitim çalışmalarının felsefesi ve uygulaması verilmiştir., Akdeniz Üniversitesi, Sertifika, 13.10.2007 -14.10.2007 (Ulusal)



14. Antrenman Bilimi Sempozyumu 2, Kondisyon ve performans analizi nasıl yapılır. Farklı spor dallarında fiziksel uygunluk testleri ve parametrelerinin geliştirilmesi üzerine yeni literatür bilgiler sunulmuştur., Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu, Sertifika, 29.06.2007 -01.07.2007 (Ulusal)



15. İşitme Engelliler I. Kademe İşaret Dili Kursu Sertifikası, İşitme Engelli bireylerle iletişim kurmak amacıyla işaret dili eğitimi teorik ve uygulamalı verildi., Çukurova Üniversitesi, Sertifika, 13.03.2007 -13.06.2007 (Ulusal)



16. Engelsiz Spor Okulu Özel Eğitim Semineri, Engelli bireylerin spor yapma durumları ve spor yaparken dikkat edilmesi gereken hususlar, yöntemler ve yaklaşımlar verilmiştir., Ankara Üniversitesi, Sertifika, 23.09.2006 -24.09.2006 (Ulusal)



17. Spor Hekimliği Sempozyumu, Spor sağlık alanında yapılan çalışmalar sözlü ve poster bildiri olarak sunulmuştur. Ayrıca, sporcu sağlığı konularında paneller yapılmıştır., İstanbul Olimpiyatevi, Sertifika, 18.04.2005 -18.04.2005 (Ulusal)



18. Spor Masörü Gelişim Semineri, Spor masajındaki gelişmeler teori ve uygulaması verildi., Nevşehir, Sertifika, 02.04.2005 -03.04.2005 (Ulusal)


19. Academic Writing Conference, Akademik olarak bilimsel makale yazımı konularında bilgilendirme yapılmıştır., Çukurova Üniversitesi, Academic Writing Center, Sertifika, 25.02.2005 -25.02.2005 (Ulusal)



20. VIth International Sports Science Congress, Uluslararası Spor Bilimleri alanında (Sporcu sağlığı, engellilerde spor, psiko-sosyal, spor yönetimi vb.) sözlü ve poster bildiriler sunulmuştur., Hacettepe Üniversitesi, Sertifika, 03.11.2000 -05.11.2000 (Uluslararası)



21. 5th International Sport Sciences Congress, Uluslararası spor bilimleri ile ilgili konularda sözlü ve poster bildiri sunumları yapılmıştır., Hacettepe University, Sertifika, 05.11.1998 -07.11.1998 (Uluslararası)


22. 6. Ulusal Spor Hekimliği Kongresi, Sporcu sağlığı, spor sakatlıkları, fizik tedavi, fiziksel uygunluk vb. konularda bildiri sunumları gerçekleşmiştir., Atatürk Stadı Konferans Salonu, Sertifika, 19.09.1997 -21.09.1997 (Ulusal)



23. IV. Spor Bilimleri Kongresi, Spor Bilimleri ile ilgili tüm alanlarda (sporcu sağlığı, engellilerde spor, fiziksel uygunluk vb.) bildiri sunumları olmuştur., Hacettepe Üniversitesi, Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu, Sertifika, 01.11.1996 -03.11.1996 (Ulusal)



24. Spor Bilimleri III. Ulusal Kongresi, Spor Bilimleri Alanlarında sözlü ve poster bildiri sunumları olmuştur. Ayrıca, konuk araştırmacıların konferansları yapılmıştır., Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu, Sertifika, 20.09.1994 -22.09.1994 (Ulusal)



8



25. Spor Bilimleri II. Ulusal Kongresi, Spor Bilimleri Alanlarında sözlü ve poster bildiri sunumları olmuştur. Ayrıca, konuk araştırmacıların konferansları yapılmıştır., Hacettepe Üniversitesi, Spor Bilimleri veTeknolojisi Yüksekokulu, Sertifika, 20.11.1992 -22.11.1992 (Ulusal)


Kurs

26. Oturarak Voleybol I. Kademe Antrenörlük Kursu, Oturarak voleybol kuralları, teknik ve taktik temel bilgileri verildi., Çukurova Üniversitesi, Kurs, 27.02.2010 -05.03.2010 (Ulusal)


27. Leonardo da Vinci Transfer of Innovation Project n 2008-1-LEO05-00402, Portekiz'in koordinatör, İspanya, Filandiya, Bulgaristan ve Türkiye'nin ortak olduğu LdV Yenilik Transferi"Engelliler için Spor" projesinde eğitimci olarak "Engelliler için Spor Asistanlığı Eğitimi" tarafımdan verilmiştir., Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Y.O., Kurs, 02.11.2009 -13.11.2009 (Ulusal)



28. Leonardo da Vinci Transfer of Innovation Project “Sport for Disabled-Enable to Participate”, Education and Culture DG Certificate”, Engelli bireylerin spora katılım durumları ve eğitimlerinin nasıl olduğu konularında bilgilendirilmeler yapılmıştır., Çukurova Üniversitesi, Kurs, 14.04.2009 -14.04.2009 (Ulusal)



29. Goalball I. Kademe Yardımcı Antrenör Yetiştirme Kursu, Görme engelliler için geliştirilmiş olan Goalball Spor Branşının teknik, taktik ve kural bilgisi verilmiştir., Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Y.O., Kurs, 07.05.2008 -18.05.2008 (Ulusal)



30. Görme Engelliler için Goalball I. Kademe Yardımcı Antrenör Yetiştirme Kursu, Sadece görme engelliler tarafından oynanan paralimpik olimpiyatlarda da yer alan bir spor dalıdır. Goalball oyun kuralları, oyun teknik ve taktik bilgilerinin teorik ve uygulamalı sunulması., Adana Gençlik Spor İl Müdürlüğü, Kurs, 07.04.2008 -18.04.2008 (Ulusal)



31. Uygulamalı Yetişkin Temel Yaşam Desteği ve İleri Yaşam Desteği Kursu , Temel yaşam desteği ve ileri yaşam desteği nasıl yapılmalı?, ABC kuralları, suni solunum ve kalp masajının teorik ve uygulamalı yaptırılması, Çukurova Üniversitesi, Kurs, 25.03.2008 -25.03.2008 (Ulusal)



32. Zihinsel Engelli Çocuklar İçin Beden Eğitimi ve Spor Kursu, Zihinsel Engelli çocuklar için spor eğitiminin nasıl yapılması gerektiği teorik ve uygulamalı bir şekilde verilmiştir., Akdeniz Üniversitesi, Kurs, 26.01.2008 -29.01.2008 (Ulusal)



33. Engelli Çocuklar İçin Hayatı Kolaylaştıralım Sergisi, Seminerler Dizisi, Seminer Eğitmenleri:Ingegerd Fahiström, Anita Hilden, Lotte Wemmenborn, Lotta Gerenmark.Director:Carl Leczinsky1.Autism and Methods2.Lay down, Standing and Walking3.Seating and Positioning in Wheelchairs4.Computer Play Center, Çukurova Üniversitesi, Kurs, 03.12.2007 -08.12.2007 (Uluslararası)



34. Avrupa Birliği Eğitim Kursu, Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Araştırma ve Uygulama Merkezi, Çukurova Üniversitesi ve Konrad Adanauer Stiftung tarafından düzenlenen kursta, Avrupa Birliği Projeleri tanıtılmış, uygulama ve teorik olarak anlatılmıştır., Çukurova Üniversitesi, Kurs, 30.11.2005 -28.12.2005 (Ulusal)



35. I. Kademe Spor Masörü Yetiştirme Kursu, Spor masörlüğü tanımı, özellikleri, klasik masaj endikasyonları, kontraendikasyonları, masaj manuplasyon türleri, spor masajı çeşitleri, teori ve uygulamaları., Çukurova Üniversitesi, Kurs, 20.09.2004 -02.10.2004 (Ulusal)



36. Hentbolde Dayanıklılık Gelişimi Kursu, Hentbolde dayanıklılık geliştirilmesi için uygun yöntemler ve yeni gelişmeler aktarıldı., Hacettepe Üniversitesi, Kurs, 07.06.2002 -09.06.2002 (Ulusal)


37. Biyoistatistik Kursu, Biyoistatistik ve özellikle SPSS ile ilgili temel bilgi teori ve uygulamaları yapılmıştır., Ç. Ü. Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Kurs, 03.04.2002 -05.04.2002 (Ulusal)


38. Hentbolde Kuvvet Gelişim Kursu, Hentbolde kuvvet, kuvvet çeşitleri, kuvvet ölçüm testleri, antrenman programları, yeni gelişmeler aktarıldı., Hacettepe Üniversitesi, Kurs, 25.01.2002 -27.01.2002 (Ulusal)


39. III. Uluslararası Akdeniz Spor Bilimleri Kongresi Fiziksel Uygunluk Kursu, Fiziksel uygunluk tanımı, fiziksel uygunluk parametreleri (kuvvet, sürat, dayanıklılık, esneklik vb), performans değerlendirilmesinde kullanılan test ölçümleri teori ve uygulamaları., Akdeniz Üniversitesi, Kurs, 31.10.2001 -01.11.2001 (Uluslararası)



40. Sunum Becerilerini Geliştirme Kursu, Sunum becerileri teorik ve uygulamalı bir şekilde verildi., Ç.Ü. Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Kurs, 25.01.2001 -26.01.2001 (Ulusal)


41. Aerobik Temel Monitör Yetiştirme Kursu, Step-Aerobik antrenörlüğü temel hareket, teknik ve taktikleri içeren bilgiler verilmiştir., Çukurova Üniversitesi, Kurs, 13.08.1999 -23.08.1999 (Ulusal)


42. Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri III. Gelişim Kursu, Spor Bilimleri alanında gelişen ve değişen bilgilerin aktarılması, Hacettepe Üniversitesi, Kurs, 18.09.1994 -20.09.1994 (Ulusal)


43. Ç.Ü. Tıp Fakültesi Kazalar ve Acil İlkyardım Eğitim Kursu, Temel Yaşam Desteği nedir? ne yapılmalıdır? Suni solunum, Kalp Masajı, ABC yöntemi, Teorik ve Uygulamalar ile anlatım., Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı, Kurs, 08.01.1990 -10.01.1990 (Ulusal)


Çalıştay

44. II. Ulusal Engelli Bireyler için Fiziksel Aktivite Çalıştayı, Engelli Bireyler için Fiziksel Aktiviteler hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Ayrıca, Türkiye geneli engelliler için yapılan iyi spor uygulamalarından örnekler sunuldu. Çalıştay grupları oluşturularak gruplar tarafından raporlar oluşturuldu. Yetkili yerlere sunuldu.,



9


Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, Çalıştay, 11.10.2010 -13.10.2010 (Ulusal)


45. I. Ulusal Engelli Bireyler için Fiziksel Aktivite Çalıştayı, Engelli bireyler için fiziksel aktivite türleri, performans testleri ve engelli sporcuya yaklaşım ve eğitimi vb. konularda bilgilendirmeler yapıldı. Uygulama ve teorik olarak aktarımlar oldu. Çalıştay grupları oluşturularak, gruplarda ele alınan konular ile ilgil raporlar tutuldu ve yetkili yerlere sunuldu., Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çalıştay, 14.10.2009 -16.10.2009 (Ulusal)


Röportaj

46. Temel yaşam desteği ve sakatlıklarda ilkyardım, Çukurova Kaymakamlığına bağlı ÇEAŞ Anadolu Lisesi tarafından seminer isteğinde bulunulmuştur. Öğrencilere ve öğretmenlere "Temel yaşam desteği ve sakatlıklarda ilkyardım" ile ilgili teori ve manken üzerinde uygulama olarak suni solunum ve kalp masaji kısaca anlatılmıştır., ÇEAŞ Anadolu Lisesi, Röportaj, 03.06.2010 -03.06.2010 (Ulusal)



10

Institution

Çukurova Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi

Popular Publications

2

CITED

1

FAVORITE

4230

TOTAL DOWNLOAD COUNT

Publications

The effects of an eight-week structured Brain Gym activity programme on the selective attention, inhibitory control and cognitive flexibility of university students
Authors: Ceylan EKERER, Gonca INCE , Mehmet Fahrettin ÖVER
Published: 2021 , Cukurova Medical Journal
DOI: 10.17826/cumj.871110
CITED 0 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 608

0

CITED

0

FAVORITE

608

TOTAL DOWNLOAD COUNT

0

CITED

0

FAVORITE

1130

TOTAL DOWNLOAD COUNT
THE ACUTE EFFECT OF STATIC STRETCHING AT DIFFERENT KNEE ANGLES AND DURATIONS ON JUMP PERFORMANCE
Authors: Gonca İNCE , A. Serhan YILDIRIM
DOI: 10.17155/omuspd.444791
CITED 0 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 989

0

CITED

0

FAVORITE

989

TOTAL DOWNLOAD COUNT

0

CITED

0

FAVORITE

957

TOTAL DOWNLOAD COUNT

0

CITED

0

FAVORITE

5028

TOTAL DOWNLOAD COUNT

2

CITED

1

FAVORITE

4230

TOTAL DOWNLOAD COUNT

2

CITED

0

FAVORITE

7295

TOTAL DOWNLOAD COUNT
^: The citation statistics shown here are queried from CrossRef. Popular publications listed here, are based on the add-to-favorites statistics of the researchers on DergiPark. Statistics shown on this page are not updated real-time, it takes around 24 hours to be updated with the real values.
: Click to get information about the DergiPark User Badge.