Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Banu Külter Demirgüneş
Prof. Dr.
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
3
6
Yayın
9
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dijital Pazarlama
Kurum
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE HEDONİK VE FAYDACI DEĞER ALGILARININ DAVRANIŞSAL SONUÇLARI: E-SADAKAT VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3488
0
ATIF
1
FAVORİ
3488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabullenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
Mutlu Yüksel Avcılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
DOI: 10.1501/SBFder_0000002483
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
3
ATIF
1
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN ULUSAL MARKALI VE COGRAFİ İŞARETLİ ÜRÜN TERCİHLERİNİN SATIN ALMA KARAR TARZLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
İsmail Bozyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.56574/nohusosbil.1215356
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
ATIF
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yenilik Arayışı ve Algılanan Risk Faktörlerinin Davranışsal Sonuçlar Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi: Online Alışveriş Siteleri Üzerine Bir Uygulama
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
Mustafa Taylan Dağıstan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
100
0
FAVORİ
100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN ULUSAL MARKALI VE COGRAFİ İŞARETLİ ÜRÜN TERCİHLERİNİN SATIN ALMA KARAR TARZLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
İsmail Bozyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.56574/nohusosbil.1215356
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabullenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
Mutlu Yüksel Avcılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
DOI: 10.1501/SBFder_0000002483
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
1
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANALYZING THE EFFECTS OF PERSONALITY TRAITS ON MOTIVATIONS FOR USING SOCIAL MEDIA
Yazarlar:
Mutlu Yuksel Avcilar
,
Banu Kulter Demirgunes
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Management Marketing and Logistics
DOI: 10.17261/Pressacademia.2016321982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4096
0
FAVORİ
4096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE HEDONİK VE FAYDACI DEĞER ALGILARININ DAVRANIŞSAL SONUÇLARI: E-SADAKAT VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3488
1
FAVORİ
3488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATING TRUST AND PERCEIVED RISK DIMENSIONS IN ONLINE CLOTHING SHOPPING
Yazarlar:
Sanem Alkibay
,
Banu Demirgunes
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Research Journal of Business and Management
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
Journal of Management Marketing and Logistics
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Research Journal of Business and Management
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Yayınlar
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabullenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
Mutlu Yüksel Avcılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
DOI: 10.1501/SBFder_0000002483
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
3
ATIF
1
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat