Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
Doç. Dr.
AKDENIZ UNIVERSITY
Yayın
9
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
8
9
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
AKDENIZ UNIVERSITY
Yayınlar
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN WRITING SENSITIVITY AND WRITING ACHIEVEMENT // YAZMA DUYARLILIĞI İLE YAZMA BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ozge Akkaya
,
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2021.12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
374
0
FAVORİ
374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Geribildirim Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.41766
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
72
0
FAVORİ
72
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Ders Günlüğü Kullanımının İki Dilli Öğrencilerin Akademik Başarıları ile Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Cansu Can,
Ayse Nur Kutluca Canbulat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Çocuğu Merkeze Almak ve İlgilenmek
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
, Süleyman Yüce
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.366700
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6010
0
FAVORİ
6010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE OKUL OLGUNLUĞUNU BELİRLEME VE KULLANMA YETERLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Süleyman Yüce
,
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
74
0
FAVORİ
74
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Görüşlerine Göre Öğretmen Yeterlikleri Ve Öğretmen Adayı Belirleme Sürecine İlişkin Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321346
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2645
0
FAVORİ
2645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN OKULA HAZIR BULUNUŞLUKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
, Füsun Yıldızbaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2242
0
FAVORİ
2242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlk Okuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
356
0
FAVORİ
356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Almanya'da Okula Alma Uygulamaları ve Kiel Okula Alma Testinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
,
Mehmet Canbulat
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
International Journal of Languages' Education and Teaching
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretim Elemanlarının Görüşlerine Göre Öğretmen Yeterlikleri Ve Öğretmen Adayı Belirleme Sürecine İlişkin Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321346
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2645
1
ATIF
0
FAVORİ
2645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN OKULA HAZIR BULUNUŞLUKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşe Nur Kutluca Canbulat
, Füsun Yıldızbaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2242
7
ATIF
0
FAVORİ
2242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat