Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cüneyt Çapraz
Dr.
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
112
2
Yayın
3
Hakemlik
112
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Teaching of Solid, Liquid and Gas Substances to Students with Intellectual Disabilities through Direct Instruction Method
Yazarlar:
Cüneyt Çapraz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1238841
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçek Geliştirme Çalışmalarında Kullanılan Kapsam Geçerliği İçin Bir Yol Haritası
Yazarlar:
Selami Yeşilyurt
,
Cüneyt Çapraz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.297741
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22794
0
FAVORİ
22794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi Ve Belge Araştırmaları
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Teaching of Solid, Liquid and Gas Substances to Students with Intellectual Disabilities through Direct Instruction Method
Yazarlar:
Cüneyt Çapraz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1238841
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
1
ATIF
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçek Geliştirme Çalışmalarında Kullanılan Kapsam Geçerliği İçin Bir Yol Haritası
Yazarlar:
Selami Yeşilyurt
,
Cüneyt Çapraz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.297741
ATIF
111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22794
111
ATIF
0
FAVORİ
22794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat