Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Didem Akyüz
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
11
9
Yayın
0
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Preservice Mathematics Teachers’ Experiences in Designing STEM Lessons
Yazarlar:
Büşragül Çelik Kaya
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1404258
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
267
0
FAVORİ
267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli
Yazarlar:
Şule Şahin Doğruer
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1063106
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1637
0
FAVORİ
1637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Two Middle School Mathematics Teachers’ Knowledge for Teaching Manipulation of Algebraic Expressions during Lesson Planning and Instruction
Yazarlar:
Dilek Girit Yıldız
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.487243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
0
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.333720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1652
0
FAVORİ
1652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders İmecesi (Lesson Study) Kapsamında Matematiksel Fark Etmelerinin Niteliği
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3711
0
FAVORİ
3711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3147
0
FAVORİ
3147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Öğretmen Adayının Çözüm Stratejileri: Sayıları Sekizlik Tabanda Yeniden Keşfetme
Yazarlar:
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17283573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Yöntemleri ve Sınıf Seviyesine Göre Öğretmen Adaylarının TPAB Analizi
Yazarlar:
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.75768
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4217
0
FAVORİ
4217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜÇGENLER KONUSUNDA TANIM OLUŞTURMA SÜRECİNDEKİ ÖĞRENMELERİ
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5064
0
FAVORİ
5064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of STEAM Education
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3147
10
ATIF
0
FAVORİ
3147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Yöntemleri ve Sınıf Seviyesine Göre Öğretmen Adaylarının TPAB Analizi
Yazarlar:
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.75768
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4217
1
ATIF
0
FAVORİ
4217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat