Pınar Güner profil resmi
Pınar Güner
Yayın 11 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 26
11 Yayın
14 Hakemlik
26 CrossRef Atıf

Kurum

Popüler Yayınları

0

1

1460

0

1

675

Yayınlar

0

523

0

691

7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Kilit, Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.801417
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1055

0

1055

Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

0

1155

0

2820

0

1371

Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3329

0

3329

1

1460

0

1791

Yayınlar

1

0

523

7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Kilit, Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.801417
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1055

1

0

1055

Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

2

0

1155

Matematik Derslerinde Web Tabanlı Uzaktan Eğitime İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar: Büşra Kilit, Pınar Güner
DOI: 10.18506/anemon.803167
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2820

11

0

2820

Representation of Algebraic Reasoning in Sets through Argumentation
DOI: 10.33200/ijcer.557781
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1371

1

0

1371

Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3329

10

0

3329

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.