Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Güner
Yayın
11
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
26
11
Yayın
14
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgenlerin Öğretiminde Geometrik İspatları Kullanabilme Becerileri
Yazarlar:
Pınar Güner
, Beyda Topan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.277730
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1426
0
ATIF
1
FAVORİ
1426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Örüntülere İlişkin Matematiksel Anlamalarının Pirie-Kieren Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
ATIF
1
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının TPACK Yeterlilik Düzeyleri Algıları ve Eğitimde Teknoloji kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Uslu
,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.994172
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
0
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Tarihinin Derslerde ve Ders Kitaplarında Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Duran Can Bolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.846593
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
0
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Kilit,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.801417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Web Tabanlı Uzaktan Eğitime İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar: Büşra Kilit,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.803167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2705
0
FAVORİ
2705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Örüntülere İlişkin Matematiksel Anlamalarının Pirie-Kieren Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
1
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Representation of Algebraic Reasoning in Sets through Argumentation
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pinar Güner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.557781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders İmecesi (Lesson Study) Kapsamında Matematiksel Fark Etmelerinin Niteliği
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3694
0
FAVORİ
3694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3119
0
FAVORİ
3119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgenlerin Öğretiminde Geometrik İspatları Kullanabilme Becerileri
Yazarlar:
Pınar Güner
, Beyda Topan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.277730
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1426
1
FAVORİ
1426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEVELOPMENTAL PROCESS OF QUADRATIC EQUATIONS FROM PAST TO PRESENT AND REFLECTIONS ON TEACHING-LEARNING
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Tuğba Uygun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
HAYEF Journal of Education
Editör
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının TPACK Yeterlilik Düzeyleri Algıları ve Eğitimde Teknoloji kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Uslu
,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.994172
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
1
ATIF
0
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Kilit,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.801417
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
ATIF
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
2
ATIF
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Web Tabanlı Uzaktan Eğitime İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar: Büşra Kilit,
Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.803167
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2705
11
ATIF
0
FAVORİ
2705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Representation of Algebraic Reasoning in Sets through Argumentation
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Pinar Güner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.557781
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
1
ATIF
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Güner
,
Didem Akyüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3119
10
ATIF
0
FAVORİ
3119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat