Pınar Güner profil resmi
Pınar Güner
Yayın 11 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 26
11 Yayın
14 Hakemlik
26 CrossRef Atıf

Kurum

Popüler Yayınları

0

1

1473

0

1

695

Yayınlar

0

532

0

708

7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Kilit, Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.801417
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1078

0

1078

Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1204

0

1204

0

2861

0

1385

Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3399

0

3399

1

1473

0

1870

Yayınlar

1

0

532

7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Kilit, Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.801417
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1078

1

0

1078

Van Hiele Levels of Geometric Thinking and Constructivist-Based Teaching Practices
DOI: 10.17860/mersinefd.684571
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1204

2

0

1204

Matematik Derslerinde Web Tabanlı Uzaktan Eğitime İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar: Büşra Kilit, Pınar Güner
DOI: 10.18506/anemon.803167
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2861

11

0

2861

Representation of Algebraic Reasoning in Sets through Argumentation
DOI: 10.33200/ijcer.557781
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1385

1

0

1385

Ders İmecesi (Lesson Study) Mesleki Gelişim Modeli: Öğretmen Adaylarının Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304709
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3399

10

0

3399

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.