Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Dağlı
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
3
4
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
0
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki: Karma Bir Araştırma
Yazarlar:
Emine Dağlı
,
Fatma Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
0
ATIF
1
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSELERDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL DESTEK ile ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Emine Dağlı
,
Fatma Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.859758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships Between School Climate, School Belonging and School Burnout in Secondary School Students
Yazarlar:
Fatma Kalkan
,
Emine Dağlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.878682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
875
0
FAVORİ
875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki: Karma Bir Araştırma
Yazarlar:
Emine Dağlı
,
Fatma Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
1
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA KADIN YÖNETİCİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Temel Çalık, Serkan Koşar,
Emine Dağlı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2055
0
FAVORİ
2055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kurul Üyeliği
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
LİSELERDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL DESTEK ile ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Emine Dağlı
,
Fatma Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.859758
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
1
ATIF
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships Between School Climate, School Belonging and School Burnout in Secondary School Students
Yazarlar:
Fatma Kalkan
,
Emine Dağlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.878682
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
875
2
ATIF
0
FAVORİ
875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat