Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Yavuz
Dr. Öğr. Üyesi
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
8
5
Yayın
4
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-1991-1416
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Kültürlerarası Ölçek Uyarlama
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Ulusal ve Uluslararası Başarı Karşılaştırmaları
Kurum
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğrenci ve Okul Değişkenlerinin Matematik Başarısı ve Gelişimine Etkileri
Yazarlar:
Emine Yavuz
,
Şeref Tan
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.493297
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
2
ATIF
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
An Examination of Turkish Students' PISA 2015 Collaborative Problem-Solving Competencies
Yazarlar:
Emine Yavuz
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.682103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1149
0
FAVORİ
1149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dürdane Lafcı Tor
,
Emine Yavuz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.595719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci ve Okul Değişkenlerinin Matematik Başarısı ve Gelişimine Etkileri
Yazarlar:
Emine Yavuz
,
Şeref Tan
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.493297
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Bilimsel Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Yavuz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.394456
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
0
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2012 Problem Çözme Okuryazarlığına Etki Eden Okul Değişkenlerinin İncelenmesi: Türkiye-Sırbistan Karşılaştırması
Yazarlar:
Emine Yavuz
, Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.334610
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2061
0
FAVORİ
2061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erciyes Journal of Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Erciyes Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
An Examination of Turkish Students' PISA 2015 Collaborative Problem-Solving Competencies
Yazarlar:
Emine Yavuz
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.682103
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1149
3
ATIF
0
FAVORİ
1149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Algılanan Okul Etkililiği Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dürdane Lafcı Tor
,
Emine Yavuz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.595719
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
5
ATIF
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci ve Okul Değişkenlerinin Matematik Başarısı ve Gelişimine Etkileri
Yazarlar:
Emine Yavuz
,
Şeref Tan
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.493297
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
2
ATIF
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Bilimsel Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Yavuz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.394456
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
1
ATIF
0
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2012 Problem Çözme Okuryazarlığına Etki Eden Okul Değişkenlerinin İncelenmesi: Türkiye-Sırbistan Karşılaştırması
Yazarlar:
Emine Yavuz
, Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.334610
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2061
3
ATIF
0
FAVORİ
2061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat