avatar
Emrah Gülmez Doç. Dr. Anadolu Üniversitesi
Yayın 3 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 10 TR Dizin Atıf 16
3 Yayın
4 Hakemlik
10 CrossRef Atıf
16 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları İletişim Çalışmaları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Yeni İletişim Teknolojileri Yeni Medya Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri Reklam Yazarlığı Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları Kurumsal İletişim Dijital Pazarlama Kültürlerarası İletişim Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Reklam Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

Anadolu Üniversitesi

Popüler Yayınları

5

1

8646

Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.485435
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6256

5

1

6256

Yayınlar

Netflix’in Türkiye’ye Özgü Reklam Filmlerinin Küresel Markaların Yerel Reklam Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.485435
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6256

5

1

6256

5

1

8646

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.