Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Saraç
Dr. Öğr. Üyesi
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
25
2
Yayın
18
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine Yönelik Tercihlerinin Ders Planları ile İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Saraç
,
Neşe Uygun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2003
0
FAVORİ
2003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Esra Saraç
, Mehmet Selim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.641002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6747
0
FAVORİ
6747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
International Journal of Scholars in Education
Editörlük
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör , Editör Yardımcısı
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitim ve Teknoloji
International Journal of Scholars in Education
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Esra Saraç
, Mehmet Selim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.641002
ATIF
25
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6747
25
ATIF
0
FAVORİ
6747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat