Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fahriye Hayırsever
Dr. Öğr. Üyesi
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
46
3
Yayın
16
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF
27
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19774
27
ATIF
3
FAVORİ
19774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaöğretim Kademesinde Uygulanan Öğretim Programlarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Meryem Yüksel Ayten,
Fahriye Hayırsever
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.569193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1707
0
FAVORİ
1707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19774
3
FAVORİ
19774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ebru Oğuz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326596
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3077
0
FAVORİ
3077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretim Kademesinde Uygulanan Öğretim Programlarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Meryem Yüksel Ayten,
Fahriye Hayırsever
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.569193
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1707
2
ATIF
0
FAVORİ
1707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF
27
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19774
27
ATIF
3
FAVORİ
19774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ebru Oğuz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326596
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3077
17
ATIF
0
FAVORİ
3077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat