Ali Orhan profil resmi
Ali Orhan Dr. Öğretim Görevlisi BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 30
14 Yayın
4 Hakemlik
30 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme

Kurum

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 23 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18695

23

3

18695

0

1

2286

1

1

2547

Yayınlar

0

117

Zonguldak'ta Uluslararası Öğrenci Olmak: Uyum, Duygular, Faydalar ve Zorluklar
DOI: 10.17556/erziefd.1309829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 249

0

249

0

1732

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 323

0

323

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2055

0

2055

0

637

0

400

0

1764

1

2286

1

2547

0

2626

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3728

0

3728

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18695

3

18695

Yayınlar

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 323

1

0

323

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2055

1

0

2055

2

0

1764

1

1

2547

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3728

2

0

3728

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 23 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18695

23

3

18695

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.