Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Orhan
Dr.
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
35
14
Yayın
5
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
35
TR Dizin Atıf
0000-0003-1234-3919
57440834300
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Kurum
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF
27
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20195
27
ATIF
3
FAVORİ
20195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2607
0
ATIF
1
FAVORİ
2607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİNLANDİYA ve TÜRKİYE’DE YABANCI DİL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME: ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Ali Orhan
,
Aslıhan Kuyumcu Vardar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-418264
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2765
2
ATIF
1
FAVORİ
2765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PISA'DA EN İYİ PERFORMANS GÖSTEREN ÜLKELERİN ve TÜRKİYE'NİN ÖĞRETMEN YETERLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yazarlar:
Orhan Ataman
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1344790
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zonguldak'ta Uluslararası Öğrenci Olmak: Uyum, Duygular, Faydalar ve Zorluklar
Yazarlar:
İnan Tekin
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1309829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel düşünme ile problem çözme arasındaki ilişki: Korelasyonel çalışmalar ile bir meta-analiz
Yazarlar:
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1111333
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2414
0
FAVORİ
2414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
435
0
FAVORİ
435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Ali Orhan
, İnan Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1055732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2610
0
FAVORİ
2610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing the Critical Thinking Skill Test for High School Students: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ali Orhan
, Şule Çeviker Ay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Critical Thinking Dispositions as a Predictor for High School Students’ Environmental Attitudes
Yazarlar:
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.1056832
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eleştirel Düşünme Öğretim Yaklaşımlarının Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Şule Çeviker Ay,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.561742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2207
0
FAVORİ
2207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2607
1
FAVORİ
2607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİNLANDİYA ve TÜRKİYE’DE YABANCI DİL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME: ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Ali Orhan
,
Aslıhan Kuyumcu Vardar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-418264
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2765
1
FAVORİ
2765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE OKUTMANLARININ TEKNOLOJİ YETERLİLİKLERİNİN VE DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ali Orhan
, İnan Tekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2820
0
FAVORİ
2820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar:
Ali Orhan
, Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4109
0
FAVORİ
4109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20195
3
FAVORİ
20195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞ BECERİ DÜZEYLERİ İLE İNGİLİZCE DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Abdullah Adıgüzel
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1944
0
FAVORİ
1944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Education in Science Environment and Health
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Journal of International Dental Sciences (Uluslararası Diş Hekimliği Bilimleri Dergisi)
Dil Editörü
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yazım Editörü , Son Okuyucu
Kurul Üyeliği
Journal of International Dental Sciences (Uluslararası Diş Hekimliği Bilimleri Dergisi)
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Zonguldak'ta Uluslararası Öğrenci Olmak: Uyum, Duygular, Faydalar ve Zorluklar
Yazarlar:
İnan Tekin
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1309829
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
1
ATIF
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel düşünme ile problem çözme arasındaki ilişki: Korelasyonel çalışmalar ile bir meta-analiz
Yazarlar:
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1111333
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2414
1
ATIF
0
FAVORİ
2414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
435
1
ATIF
0
FAVORİ
435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Ali Orhan
, İnan Tekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1055732
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2610
1
ATIF
0
FAVORİ
2610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eleştirel Düşünme Öğretim Yaklaşımlarının Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Şule Çeviker Ay,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.561742
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2207
5
ATIF
0
FAVORİ
2207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİNLANDİYA ve TÜRKİYE’DE YABANCI DİL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME: ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Ali Orhan
,
Aslıhan Kuyumcu Vardar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-418264
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2765
2
ATIF
1
FAVORİ
2765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar:
Ali Orhan
, Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4109
2
ATIF
0
FAVORİ
4109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
Yazarlar:
Fahriye Hayırsever
,
Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF
27
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20195
27
ATIF
3
FAVORİ
20195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat