avatar
Abdullah Adıgüzel Prof. Dr. DUZCE UNIV
Yayın 23 Hakemlik 40 CrossRef Atıf 61 TR Dizin Atıf 36
23 Yayın
40 Hakemlik
61 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DUZCE UNIV

Popüler Yayınları

0

2

1247

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
ATIF 32 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3736

32

2

3736

8

2

3043

0

1

859

0

1

58

Yayınlar

1

58

0

296

Hibrit Öğrenme Modeli Üzerine Bir Meta Sentez Çalışması: Uluslararası Örnekler
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1252931
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 772

0

772

2

3043

0

365

2

1247

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3736

2

3736

0

2986

0

2478

THE EFFECT OF DIGITAL STORY PREPARATION PROGRAM ON READING COMPREHENSION IN ENGLISH
Yazarlar: Abdullah Adıgüzel , Zeynep Kumkale
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1324

0

1324

0

7182

0

1675

0

1168

0

1669

Yayınlar

1

0

296

Hibrit Öğrenme Modeli Üzerine Bir Meta Sentez Çalışması: Uluslararası Örnekler
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1252931
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 772

1

0

772

1

0

1331

8

2

3043

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
ATIF 32 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3736

32

2

3736

5

0

2986

8

0

7182

4

0

1675

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.