Abdurrahman KILIÇ
Yayın 21 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 9
21 Yayın
0 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Kurum

Popüler Yayınları

1

ATIF

2

FAVORİ

1134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

2

FAVORİ

1181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Öğrenme Modeline İlişkin Görüşler
Yazarlar: Şeyma ŞAHİN , Zeynep BOYACI, Burcu ÖKMEN , Şahin DANİŞMAN , H. Merve Eriş HASIRCI, Abdurrahman KILIÇ
DOI: 10.18026/cbayarsos.600312
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 536

0

ATIF

1

FAVORİ

536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

724

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

209

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

238

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Ders İşleniş Süreçlerinin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.927905
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 743

0

ATIF

0

FAVORİ

743

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sevgi Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2022 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1035332
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 216

0

ATIF

0

FAVORİ

216

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİNİN VARLIĞI VE SEÇİM SÜRECİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.851512
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 345

0

ATIF

0

FAVORİ

345

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

209

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

511

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

387

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

724

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1230

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

898

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1037

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

888

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

794

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Öğrenme Modeline İlişkin Görüşler
Yazarlar: Şeyma ŞAHİN , Zeynep BOYACI, Burcu ÖKMEN , Şahin DANİŞMAN , H. Merve Eriş HASIRCI, Abdurrahman KILIÇ
DOI: 10.18026/cbayarsos.600312
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 536

0

ATIF

1

FAVORİ

536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

2

FAVORİ

1181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

2

FAVORİ

1134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rekabete Dayalı Eğitim Anlayışı Bağlamında Bilgi Yarışmalarına Bakış
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.441169
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3008

1

ATIF

0

FAVORİ

3008

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

6614

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

6444

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1130

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.