Abdurrahman KILIÇ Prof. Dr. DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 9
14 Yayın
2 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA BAKIŞININ BELİRLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.783344
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3136

0

ATIF

3

FAVORİ

3136

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Makalelerin Yöntem Analizi
DOI: 10.21666/muefd.834707
ATIF 1 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4498

1

ATIF

3

FAVORİ

4498

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Aşamalı Araştırmaya Dayalı Öğrenme Modelinin Etkisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1089426
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 196

0

ATIF

0

FAVORİ

196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

285

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

261

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

285

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Makalelerin Yöntem Analizi
DOI: 10.21666/muefd.834707
ATIF 1 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4498

1

ATIF

3

FAVORİ

4498

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Layered Flipped Learning Model on Academic Success
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.67.8.3
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

0

ATIF

0

FAVORİ

385

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılıklarımız Zenginliğimiz mi? Bir İhtiyaç Analizi
DOI: 10.46628/itbhssj.862037
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2914

0

ATIF

0

FAVORİ

2914

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA BAKIŞININ BELİRLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.783344
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3136

0

ATIF

3

FAVORİ

3136

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Critical View To The Primary School Teaching
DOI: 10.33200/ijcer.633051
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1040

1

ATIF

0

FAVORİ

1040

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Demokrasiye İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.656650
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 656

1

ATIF

0

FAVORİ

656

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1306

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

774

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

2746

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulları İçin Tavsiye Edilen 100 Temel Eserde Vurgulanan Değerler
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 715

0

ATIF

0

FAVORİ

715

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü
Asya Öğretim Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.