Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Aktan
Doç. Dr.
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
32
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
78
TR Dizin Atıf
88
32
Yayın
42
Hakemlik
78
CrossRef Atıf
88
TR Dizin Atıf
0000-0001-6583-3765
56485867700
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kapsayıcı Eğitim
Program Tasarımı
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi (Diğer)
Kurum
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul Matematik Öğretim Programı Dersi Kazanımlarının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.523545
ATIF
31
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14887
31
ATIF
1
FAVORİ
14887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSINIMLI BIREYLERE YÖNELIK ÖĞRETMEN SOSYAL KABUL ÖLÇEĞI’NIN GELIŞTIRILMESI, GEÇERLIK VE GÜVENIRLIK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.712982
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
4
ATIF
1
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarında Matematik Dersinde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.732256
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
1
ATIF
1
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.754354
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
1
ATIF
1
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI MATEMATİK DERSİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829261
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
0
ATIF
1
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖZEL YETENEKLI ÖĞRENCILERIN PSIKOLOJIK DANIŞMANLIK VE REHBERLIK GEREKSINIMLERI
Yazarlar: Sinan Edik,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66
0
FAVORİ
66
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Eğitimi Bağlamında Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi, 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretme Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülseher Yurtcu
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/zgefd.1705052
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
0
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeline Dayalı Bir Program Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Beyza Üçüncü
,
Tuğbanur Bingöl
,
Özge Gökbayrak
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
178
0
FAVORİ
178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Professional Competencies for the Education of Gifted Students
Yazarlar:
Mine Topçu
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1533469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Etkili Mesleki Gelişim Faaliyetlerinin Nitel Desende Demografik Değişkenlere Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Abdurrahman İlğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: 10.58667/sedder.1413258
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programı Ders Kazanımlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Gülseher Yurtcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53112/tudear.1414407
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Sosyal Kabul Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1123503
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3079
1
FAVORİ
3079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinde COVID-19 Korkusu, Okul Tükenmişliği ve Okul Memnuniyeti Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Güneş Korkmaz
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1163593
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
0
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenliği Programı Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları ve Uygulama Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1269632
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1719
0
FAVORİ
1719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk ve Ergen Özel Yetenekli Öğrencilerde Mükemmeliyetçiliğin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgesu Ergen Kocabıyık
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1158617
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
1
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerde COVID-19 Korkusu ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Sanlı Görgöz
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1146831
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı Kişilik Özelliklerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Muazes Erbay
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1147945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Lisansüstü Eğitim Konulu Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yunus Eğdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.985819
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI MATEMATİK DERSİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.829261
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
1
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.754354
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
1
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarında Matematik Dersinde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.732256
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
1
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSINIMLI BIREYLERE YÖNELIK ÖĞRETMEN SOSYAL KABUL ÖLÇEĞI’NIN GELIŞTIRILMESI, GEÇERLIK VE GÜVENIRLIK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.712982
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
1
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.739189
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kariyer Gelişimi Açısından Lisansüstü Eğitimin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2630
0
FAVORİ
2630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Educational Needs of Teachers Regarding the Education of Inclusive Students with Learning Disability
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.638362
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
0
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Programı Dersi Kazanımlarının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.523545
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14887
1
FAVORİ
14887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İngilizce Özerklik Algısı, Kaygısı ve Özyeterlik İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.537460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1852
0
FAVORİ
1852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
,
Şenol Orakçı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
0
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK KİTAPLARINA YANSITILAN ŞİDDET: 100 TEMEL ESER ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Fatih Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3283
0
FAVORİ
3283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Kurumlarına Yön Veren Temel Değerler “Türkiye İl Milli Eğitim Müdürlükleri Örneği”
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2244
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1510
0
FAVORİ
1510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Hüseyin Çevik,
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
,
Burak Ayçiçek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3438
0
FAVORİ
3438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİNİN BELİRLENMESİ (MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ) / DETERMINING FREE TIME ACTIVITIES OF UNIVERSITY STUDENTS
Yazarlar: Ömer Seyfettin Sevinç,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1679
0
FAVORİ
1679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulları İçin Tavsiye Edilen 100 Temel Eserde Vurgulanan Değerler
Yazarlar:
Abdurrahman Kılıç
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
0
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
100 TEMEL ESERLERDE YER ALAN DEĞERLERLE DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERİN UYUMU
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1716
0
FAVORİ
1716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STRATEJİK PLANLAMA ALANINDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5223
0
FAVORİ
5223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OECD ÜLKELERİNDE VE TÜRKİYE’DE OKULÖNCESİ EĞİTİM
Yazarlar:
Osman Aktan
, Ülker Akkutay
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22752
0
FAVORİ
22752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Tıp Eğitimi Dünyası
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programı Ders Kazanımlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Gülseher Yurtcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53112/tudear.1414407
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
2
ATIF
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Sosyal Kabul Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1123503
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3079
2
ATIF
1
FAVORİ
3079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenliği Lisans Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1163593
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
2
ATIF
0
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenliği Programı Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları ve Uygulama Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1269632
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1719
2
ATIF
0
FAVORİ
1719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk ve Ergen Özel Yetenekli Öğrencilerde Mükemmeliyetçiliğin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgesu Ergen Kocabıyık
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1158617
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
2
ATIF
1
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerde COVID-19 Korkusu ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Sanlı Görgöz
,
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1146831
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
2
ATIF
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Lisansüstü Eğitim Konulu Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yunus Eğdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.985819
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
3
ATIF
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.754354
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
1
ATIF
1
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarında Matematik Dersinde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.732256
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
1
ATIF
1
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSINIMLI BIREYLERE YÖNELIK ÖĞRETMEN SOSYAL KABUL ÖLÇEĞI’NIN GELIŞTIRILMESI, GEÇERLIK VE GÜVENIRLIK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.712982
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
4
ATIF
1
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
,
Yusuf Budak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.739189
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
1
ATIF
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Educational Needs of Teachers Regarding the Education of Inclusive Students with Learning Disability
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.638362
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
6
ATIF
0
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Programı Dersi Kazanımlarının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.523545
ATIF
31
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14887
31
ATIF
1
FAVORİ
14887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İngilizce Özerklik Algısı, Kaygısı ve Özyeterlik İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.537460
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1852
5
ATIF
0
FAVORİ
1852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
,
Şenol Orakçı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
6
ATIF
0
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Kurumlarına Yön Veren Temel Değerler “Türkiye İl Milli Eğitim Müdürlükleri Örneği”
Yazarlar:
Osman Aktan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2244
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1510
2
ATIF
0
FAVORİ
1510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Hüseyin Çevik,
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
,
Burak Ayçiçek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431444
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3438
6
ATIF
0
FAVORİ
3438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI