Osman AKTAN Dr. DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 26 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 3
26 Yayın
27 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

ATIF

1

FAVORİ

1262

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

633

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1379

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

FAVORİ

476

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

434

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

217

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

208

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

437

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

523

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1262

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

493

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1379

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2036

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

10890

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1251

0

FAVORİ

1251

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2515

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Kurumlarına Yön Veren Temel Değerler “Türkiye İl Milli Eğitim Müdürlükleri Örneği”
Yazarlar: Osman AKTAN
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2244
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1173

0

FAVORİ

1173

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

825

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1388

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

4444

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OECD ÜLKELERİNDE VE TÜRKİYE’DE OKULÖNCESİ EĞİTİM
Yazarlar: Osman AKTAN , Ülker AKKUTAY
Yayın Bilgisi: 2014 , Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18412

0

FAVORİ

18412

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

0

FAVORİ

434

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

633

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1262

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

2036

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

16

ATIF

0

FAVORİ

10890

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1333

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1251

4

ATIF

0

FAVORİ

1251

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Kurumlarına Yön Veren Temel Değerler “Türkiye İl Milli Eğitim Müdürlükleri Örneği”
Yazarlar: Osman AKTAN
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2244
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1173

1

ATIF

0

FAVORİ

1173

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

2751

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.