Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Çevik
Dr. Öğr. Üyesi
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
4
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
0000-0001-8420-5481
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Informal Öğrenme
Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri
Kurum
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Peritekstual Okuma ile Soru Sormaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1609101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
129
0
FAVORİ
129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
,
Engin Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1582802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
99
0
FAVORİ
99
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Zihin Haritası Tekniğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1279906
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2829
0
FAVORİ
2829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
,
Şenol Orakçı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
0
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
International Journal of Educational Research Review
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
,
Şenol Orakçı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
4
ATIF
0
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat