Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şenol Orakcı
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
62
CrossRef Atıf
35
TR Dizin Atıf
12
16
Yayın
62
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0003-1534-1310
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ŞANGAY, HONG KONG, SİNGAPUR, JAPONYA VE GÜNEY KORE’NİN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMLERİ’NİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şenol Orakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12591
0
ATIF
1
FAVORİ
12591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Profesyonelleşme Düzeyi ile Öz-Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1299387
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
1
ATIF
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Rehberlik Hizmetlerinin Kapsamlı Gelişimsel Rehberlik Modeli Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Nur Yılmaz
,
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1555268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28
0
FAVORİ
28
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Validity and Reliability Study of “Attitude Scale towards English Course”
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Yücel Gelişli
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1221640
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
0
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algıları ve Öz Düzenleyici Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yalçın Dilekli
,
Şenol Orakcı
,
Burak Ayçiçek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1313393
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Profesyonelleşme Düzeyi ile Öz-Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1299387
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Bilişsel Esneklik Konulu Makalelerin İncelenmesi: Bir Betimsel İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1275536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
0
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaratıcılık ve İdealistlik Düzeyleri Arasındaki İlişki: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1119828
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
0
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing of The Relationships Between Attitudes Towards Teaching Profession, Reflective Thinking and Individual Innovativeness
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Muhammed Emir Rüzgar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Education Reform Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
548
0
FAVORİ
548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Ayrılıp Birleşme Tekniğine ilişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi (2010-2020)
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.642806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2756
0
FAVORİ
2756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenci Ürün Dosyası Uygulamasına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.683859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2441
0
FAVORİ
2441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Yalçın Dilekli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.550187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İngilizce Özerklik Algısı, Kaygısı ve Özyeterlik İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.537460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
,
Şenol Orakçı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
0
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dinleme Kaygısı Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Hüseyin Çevik,
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
,
Burak Ayçiçek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3356
0
FAVORİ
3356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Kaygısı Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.375916
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3424
0
FAVORİ
3424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ŞANGAY, HONG KONG, SİNGAPUR, JAPONYA VE GÜNEY KORE’NİN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMLERİ’NİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şenol Orakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12591
1
FAVORİ
12591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Education Reform Journal
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Educational Research Review
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Education Reform Journal
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
International Journal of Educational Research Review
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Teacher Education and Educators
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
TYB Akademi Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algıları ve Öz Düzenleyici Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yalçın Dilekli
,
Şenol Orakcı
,
Burak Ayçiçek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1313393
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
1
ATIF
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Profesyonelleşme Düzeyi ile Öz-Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1299387
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
1
ATIF
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Bilişsel Esneklik Konulu Makalelerin İncelenmesi: Bir Betimsel İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1275536
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
1
ATIF
0
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaratıcılık ve İdealistlik Düzeyleri Arasındaki İlişki: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1119828
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
1
ATIF
0
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Ayrılıp Birleşme Tekniğine ilişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi (2010-2020)
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.642806
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2756
4
ATIF
0
FAVORİ
2756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenci Ürün Dosyası Uygulamasına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.683859
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2441
2
ATIF
0
FAVORİ
2441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Yalçın Dilekli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.550187
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
3
ATIF
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İngilizce Özerklik Algısı, Kaygısı ve Özyeterlik İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.537460
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
5
ATIF
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Çevik
,
Şenol Orakçı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.398683
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
5
ATIF
0
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Hüseyin Çevik,
Şenol Orakcı
,
Osman Aktan
,
Çetin Toraman
,
Burak Ayçiçek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431444
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3356
6
ATIF
0
FAVORİ
3356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Kaygısı Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şenol Orakcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.375916
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3424
6
ATIF
0
FAVORİ
3424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat