Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Güngör Yumuşak
Dr. Öğr. Üyesi
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
3
4
Yayın
5
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Tersyüz Edilmiş Sınıf Modelinin Erişi Düzeyine Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Incıman Çelık
,
Güngör Yumuşak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.765375
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
3
ATIF
1
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Türkçe Öğretim Programının Dezavantajlı Öğrenciler Üzerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Yirçi
,
Güngör Yumuşak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1521300
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66
0
ATIF
1
FAVORİ
66
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
5. Sınıf Türkçe Öğretim Programının Dezavantajlı Öğrenciler Üzerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Yirçi
,
Güngör Yumuşak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1521300
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66
1
FAVORİ
66
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Programlarının Değerlendirilmesine Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Güngör Yumuşak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1193879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
0
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
National Science Curriculum Documents in Türkiye and The United States: Comparison in terms of Scope and Detail
Yazarlar:
Güngör Yumuşak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.119.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tersyüz Edilmiş Sınıf Modelinin Erişi Düzeyine Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Incıman Çelık
,
Güngör Yumuşak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.765375
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
1
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Tersyüz Edilmiş Sınıf Modelinin Erişi Düzeyine Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Incıman Çelık
,
Güngör Yumuşak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.765375
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
3
ATIF
1
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat